2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زندگی شخصی سیما تیرانداز، بازیگر نقش انیس در سریال ستایش

زندگی شخصی سیما تیرانداز، بازیگر نقش انیس در سریال ستایش

موسیقی به ویژه نواختن پیانو و دکوراسیون دو علاقه مهم سیما تیرانداز در زندگی شخصی‌اش هستند البته خودش عقیده دارد مادرش در دکوراسیون از او خوش سلیقه‌تر است.

دوات آنلاین-سیما تیرانداز نقش انیس را در سریال ستایش به‌خوبی و زیبایی هر چه تمام‌تر بازی کرده و البته خودش گفته به‌خاطر بازی در این نقش دچار افسردگی شد. او نشان داده با مهارت و هنری که دارد از عهده هر نقشی به خوبی برمی‌آید.

 

سیما تیرانداز در شرایطی وارد دنیای بازیگری شد که خانواده او ابتدا با این کار مخالف بودند اما در نهایت پذیرفتند و این بازیگر هم نشان داد همه شرایط لازم را برای بازیگری دارد. او تا مقطع فوق لیسانس درس خوانده و از جمله هنرمندان باسواد محسوب می‌شود که هم دانش بالایی دارد و هم به لحاظ ویژگی‌های شخصی بسیار قابل احترام است. او آن طور که دیگران درباره اش می‌گویند باسلیقه، مرتب و منظم، دقیق، اهل مطاله و جدی است.

 

سیما تیرانداز که متولد 9 شهریور 1351 است از کودکی احساس کرد به هنر علاقه دارد. خودش این طور گفته است: یادم می آید در دنیای بازی كودكانه‌‌ مان همیشه با دختر عمویم دست می دادیم و قول می دادیم كه در آینده بازیگر شویم. علاقه مان در حدی بود كه حتی انگشت‌ هایمان را خون‌ آلود كنیم و قسم بخوریم كه بازیگر شویم.

 

ابتدا این خواهر سیما بود که در کلاس بازیگری ثبت نام کرد و سپس سیما آدرس را از او گرفت و در همان کلاس‌ها شرکت کرد. این‌گونه بود که وارد دنیای هنرپیشگی شد.

 

خانواده سیما تیرانداز که ابتدا با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند سرانجام خواسته دخترشان را قبول کردند. تیرانداز می‌گوید: از یك جایی به بعد متوجه شدند نمی توانند جلودار من شوند در واقع من راهم را انتخاب كرده بودم.

 

سیما تیرانداز در سال 72 در دنیای تئاتر با ناصر هاشمی، برادر مهدی هاشمی آشنا شد و آنها دو سال بعد ازدواج کردند و در واقع سیما تیرانداز پو گلاب آدینه با هم جاری شدند اما در سال 82 این زوج تنها گزینه پیش رویشان را طلاق دیدند.

 

سیما تیرانداز بعد از آن با مجید جوزانی ازدواج کرد و این زوج پسری به نام رویان دارند که بانوی بازیگر با حساسیت ویژه‌ای روی تربیتش نظارت دارد و حتی از دکتر روان شناس نیز برای این کار کمک می‌گرفت.

 

موسیقی به ویژه نواختن پیانو و دکوراسیون دو علاقه مهم سیما تیرانداز در زندگی شخصی‌اش هستند البته خودش عقیده دارد مادرش در دکوراسیون از او خوش سلیقه‌تر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/12/19
انیس بدجنس (عروس منه خیلی ادم بدجنسی هست درست کارهای انیس انجام میده خیلی هم محبت بهش میکنم اصلا چشم رو نداره فکر میکنه وظیفه ام هست
رازی 1398/07/26
خانم تیرانداز هنرپیشه ای قابل هستند
Shahrbanu 1398/07/23
بنظر من نقش سیما تیرانداز در سریال ستایش از همه سختر بود
حمیده 1398/07/19
بنظر من فیلم ستایش در مورد اینکه پدرمادر ها نیاز نیست در انتخاب همسر برای بچه هاشون ایقدر دخالت کنن واقعا کار خیلی بزرگی رو انجام داده
سعید مجیدی 1398/07/18
من خانم تیر انداز خیلی خیلی دوست دارم و در کار خود به طور ماهرانه بازی میکنه و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشه آقای داریوش ارجمند به نظر من خیلی خیلی این نقش خوب بازی کرده و افرادی که اقای ارجمند نقش این آدم ها رو بازی میکنه هستند و لوتی هستند من این افراد دوست دارم افراد چشم پاک و لوتی
ناشناس 1398/07/18
خیلی استادانه نقش آدمای بد جنسو بازی میکنید.....
ناشناس 1398/07/18
سرکار خانم تیرانداز،با قاعده و جدی هنر خودرا نمایش میدهد ودر دل کار هستن و همین اجرا را به تماشا گر انتقال میدهند انشاا..موفق
ناشناس 1398/07/18
خانوم سیماتیرانداز هم شخصیتتون وهم خودتون هم بازیتونو خیلی دوست دارم وخانواده ام هم همین نظرو دارن ..امیدوارم همیشه سلامت موفق وسربلند وپیروز باشید..یک طرفدار هستم
ناشناس 1398/07/18
سلام جناب ارجمند .نقش شخصیت عامی که تفکر خود را با لحنی صحبتی خاص را که در گذشته وجود داشته است و امروز دیگر متداول نیست را برای نسل جدید بیان میکند . واین دلنشین است .
ناشناس 1398/07/18
سریال ستایش چه چیزه میخاد به مردم انتقال بده قرار چه اتفاق مثبتی تو زندگی مردم بیفته وجامعه حسنیی نوشهر سیسنگان روستا تسکا تک گوچه ریحان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.