2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در سریال بچه مهندس 3

بیوگرافی کامل محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در سریال بچه مهندس 3

محمود خسرومنش بازیگر جوان کشورمان که اهل بیرجند است در سریال بچه مهندس 3 نقش قاسم را برعهده دارد. بیوگرافی او را در این مطلب بخوانید

دوات آنلاینمحمود خسرومنش، بازیگر جوان کشورمان که در فصل سوم سریال بچه مهندس نقش قاسم، هم‌خوابگاهی و دوست جواد جوادی را بابزی کرده متولد شهر بیرجند است در سال 1370 به دنیا آمد. با بیوگرافی این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

 

شروع کار بازیگری محمود خسرو منش از بیرجند

محمود خسرو منش کار بازیگری را در شهر بیرجند شروع کرد و با دوره بازیگری را هم در همان شهر گذراند.

 

خسرومنش در دانشگاه رشته تربیت بدنی را دنبال کرد و در دانشگاه پیام نور درس خواند اما به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت وارد حرفه بازیگری شد. اولین حضور جدی او در سریال بچه مهندس سه در نقش قاسم است.

 

محمود خسرومنش به فارس، گفت: قبل از بازی در سریال بچه مهندس، در تعدادی تئاتر که در بیرجند به روی صحنه رفت بازی کردم و فعالیت تصویری نداشتم. خیلی دوست داشتم بعد از مدت ها در یک سریال بازی کنم و خدا را شاکرم که این اتفاق محقق شد. حضورم در این سریال تجربه بسیار خوبی بود و دوستان از کارگردان گرفته تا همه عوامل به خاطر اینکه اولین تجربه کار تصویری ام بود به من کمک کردند.

 

نحوه انتخاب برای نقش قاسم در سریال بچه مهندس

جالب است بدانید که محمود خسرومنش برای بازی در سریال بچه مهندس 3 براساس فراخوانی که کارگردان سریال داده بود به تهران آمد و تست بازیگری داشت وبرای بازی در نقش قاسم انتخاب شد. و یکی از چهره های اصلی این سریال را بازی کرد.

 

خسرومنش در برنامه در انتهای الوند درباره نحوه انتخاب شدنش برای نقش قاسم گفت: من در بیرجند تاتر کار می‌کردم و از طریق آقای کریمی، دستیار کارگردان و پیچ بچه مهندس در جریان قرار گرفتم که برای انتخاب بازیگر تست می‌گیرند. من هم شرکت کردم و نمی‌دانم از بین چند نفر انتخاب شدم.

 

محمود خسرومنش در سریال بچه مهندس نقش قاسم را بازی می کند جوانی که از بیرجند به تهران آمده تا در دانشگاه امیرکبیر رشته مهندسی بخواند. او دانشجویی فقیر با آرزوهایی بزرگ است و نگاه منفی او به تهرانی ها در ابتدا مشکلاتی را برایش ایجاد می کند اما بعد با جواد ( با بازی مانی رحمانی و روزبه حصاری) و مسعود (با بازی مهرزاد جعفری) دوست شده و سرنوشت این سه دوست با هم گره می خورد. 

 

خسرومنش می‌گوید: بچه مهندس اولین تجربه تصویری من بود و این اولین بار است که لهجه بیرجندی از صدا و سیما پخش می‌شود و من از این موضوع لذت بردم.

 

خانواده محمود خسرومنش

پدر و مادر محمود خسرومنش هردو معلم هستند و او یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد، با اینکه در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده است.

 

تکناک نوشت :محمود خسرومنش هرچند در دوران دانشجویی کارهای هنری کرده و نمایش عروسکی و چند نمایش دیگر بازی کرده است اما بچه مهندس سه اولین تجربه او در مدیوم تلویزیون است. او در کنار ثریا قاسمی و روزبه حصاری اولین تجربه بازیگری اش را به دست آورده است.

محمود خسرومنش بازیگر سریال بچه مهندس 3

خسرومنش درباره واکنش خانواده‌اش به بازی او در نقش قاسم می‌گوید: واکنش دوستان و پدر و مادرم خوب بود البته هم تعریف بود و هم نقد که درباره نقدها و نظرات محترم است.

 

محمود خسرومنش بدن بسیار ورزیده ای دارد و خونگرمی او که مختص مردم بیرجند است توانسته شرایط خوبی را حین بازی برای او درست کند.

 

محمود خسرومنش به گفته همکارانش بسیار خوش درخشیده است و بچه مهندس 3 یک سکوی پرتاب برای او محسوب می شود.

بیوگرافی کامل محمود خسرومنش

او در صفحه اینستاگرامش عکس هایی از پشت صحنه بچه مهندس 3 قرار داده که مورد حمایت دوستانش قرار گرفته اما چند بیرجندی به او انتقاداتی داشتند که به نظر به خاطر چند سکانس اول حضور این بازیگر است اما بعد که نقش قاسم به طور کامل معرفی شد او مورد حمایت همشهریانش قرار گرفت.

 

خسرومنش می‌گوید: صددرصد بازیگری را ادامه می‌دهم و امیدوارم کارگردانان دیگر نیز به خطه شرق بیایند و به هنرمندان این خطه نیز توجه کنند. من بعد از بچه مهندس پیشنهاد دیگری نداشتم.

محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در سریال بچه مهندس

ناگفته‌های قاسم سریال بچه مهندس از پشت صحنه ها

این بازیگر درباره ارتباط خود با بازیگر نقش مسعود و جواد نیز عنوان داشت: همین الان با بازیگر نقش مسعود و جواد دوست هستیم و ارتباط مان بعد از سریال هم ادامه پیدا کرده است.

 

وی درباره تغییر بازیگر نقش مسعود و جواد از قسمت سوم و ثابت ماندن بازیگر نقش قاسم از  همان قسمت در سریال گفت: برای آن دو نفر گفتند که بعد از ۶ سال باید تفاوتی در چهره شان باشد اما چهره من را با گریم تغییر دادند. همچنین رنگ چشم های من روشن است و بنا به صلاحدید کارگردان برایم لنز تیره گذاشتند‌.

 

خسرومنش درباره جذابیت قصه این سریال نیز گفت: من قصه این سریال را دوست داشتم و فصل های قبلی آن را نیز به دقت دیده و دنبال می کردم.

 

این بازیگر درباره شباهت خود به نقش قاسم نیز گفت: از نظر اخلاقی تا حدودی شبیه به او هستم و اوایل قاسم فردی عصبی بود و در ادامه آرام تر شد. در حال حاضر ۲۹ سال سن دارم و دانشجوی بیرجند بودم و تجربه خوابگاه را در سربازی داشتم و از این تجربه در این سریال استفاده کردم.

 

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در قسمت های ابتدایی این سریال درباره بیرجندی ها گفت: من توهینی در این سریال به بیرجندی های عزیز نکردم و فقط در صف انتظار برای ثبت نام دانشگاه بگو مگوهایی بین من و مسعود رخ داد که از حقم دفاع کردم. این عزیزان هم شهری های من هستند و واقعا نمی دانم این حواشی از کجا آمد. مردم شهر بیرجند اغلب موافق این نقش هستند و اگر هم مخالفتی داشتند با صحبت قانعشان کردم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
م 1400/02/12
با سلام درست هست که جواد روزبه بخاطر مسائلی ادامه همکاری نداده ولیکن لااقل اقایان خسرومنش و رحمانی و جعفری برکنار نمیشدند
یگانه ازبیرجند 1399/08/21
سلام.ازکارگردان خواهش میکنم که حضورمحمودخسرومنش وسعیدکریمی رادربچه مهندس چهارقطعی کنید
ناشناس 1399/03/13
مرضیه عالی ایفای نقش کرد همینطور آقای توفیقی و جواد کاشکی مژگان بر نمی گشت
ناشناس 1399/03/06
به نظر من شما آقایان روزبه حصاری،سعید کریمی و محمود خسرومنش خیلی خوب ایفا نقش کردند و می کنند کاش مژگان بر نمی گشت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.