2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جنایت هولناک برای انتقام از خیانت

جنایت هولناک برای انتقام از خیانت

متهم بعد از ارتکاب قتل گوش و بینی مقتول را برده بود.

دوات آنلاین-مرد افغان که تصور می‌کرد هموطنش به او خیانت کرده و با همسر ایرانی او در ارتباط است، برای انتقام، جنایتی هولناک را رقم زد. او بعد از قتل، گوش‌ها و بینی هموطنش را برید.

 

به گزارش جام‌جم، ساعت 15و 10 دقیقه شنبه ششم اردیبهشت امسال، یکی از ماموران کلانتری یافت‌آباد با مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل مرد 21 ساله‌ای در بوستان اخوان محله یافت‌آباد خبر داد. در ادامه تیم جنایی با حضور در محل متوجه شدند که این مرد بر اثر اصابت هشت ضربه چاقو به بدنش از پا درآمده است. قاتل پس از جنایت گوش و بینی مقتول را بریده و روی سینه‌اش قرار داده بود.

 

ماموران سپس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند که یکی از آنها گفت: دو مرد افغان ابتدا با هم درگیری لفظی داشتند تا این‌که یکی از آنها با قمه هموطنش را کشت و از محل دور شد، اما چند ثانیه بعد دوباره برگشت و گوش و بینی او را برید و روی سینه‌اش گذاشت و گریخت.

 

در تحقیقات بعدی هویت مقتول و متهم به قتل به دست آمد و معلوم شد آنها با یکدیگر فامیل هستند و در تهران به عنوان نظافتچی ساختمان مشغول به کار بودند.

 

ماموران برای دستگیری متهم به خانه‌اش رفتند که او آنجا نبود. بعد به خانه برادرش در محله دیگر رفتند که مشخص شد این مرد نیز ناپدید شده است، بنابراین از همسر او تحقیق کردند که وی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: برادرشوهرم به نام فرهاد پنج سال قبل عاشق دختر ایرانی ساکن شهرستان خرمشهر شد که خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند؛به همین خاطر فرار کردند تا این‌که خانواده دختر با ازدواجشان موافقت کردند و آنها بعداز ازدواج به تهران آمدند.

 

مقتول به نام شهرام از اقوام دور برادرشوهرم بود و به خانه او در رفت و آمد بود. چندی قبل یک نفر به برادر شوهرم گفته بود که همسرش به او خیانت کرده و با شهرام در ارتباط است. برادرشوهرم از آنها سؤال کرد که هر دو منکر خیانت شدند. شک برادر‌شوهرم باعث شد همسرش شش ماه قبل قهر کند و نزد خانواده‌اش برود. برادرشوهرم و شهرام جمعه‌شب سر این موضوع با هم دعوا کردند. عصر شنبه دوباره در یک پارک با هم درگیر شده و بعد از قتل، فرهاد و شوهرم فرار کردند.

 

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، طراح این جنایت برادر فرهاد بود و مقتول را به پارک کشانده بود. فرهاد بعد از جنایت برای اثبات خیانت شهرام، گوش و بینی او را بریده بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بی نام 1399/02/08
حالا واقعا خیانتی صورت گرفته بود یا خیر؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.