2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نظر گوهر خیراندیش درباره ممنوع التصویر شدن

نظر گوهر خیراندیش درباره ممنوع التصویر شدن

برخی حواشی باعث شده بحث ممنوع التصویری گوهر خیراندیش در روزهای اخیر مطرح شود.

دوات آنلاین-در حالی که این بحث مطرح شده بود که سریال زیر خاکی به دلیل حواشی ایجاد شده رای گوهر خیراندیش پخش نخواهد شد، این سریال روی آنتن شبکه یک می‌رود. ای در حالی است که خیراندیش این حواشی را ناشی از تجاوز به حریم خصوصی خودش می‌داند.

 

گور خیراندیش نوشت: سلام عزیزانم ...خوشحالم كه مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندى به حاشیه ها اهمیت ندادند و سریال " زیر خاكى " پس از ماهها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت كش و هنرمند در این شبها بروى انتن میرود. بیاییم همگى همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند.

 

امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

 

و چه خوب است كه نسبت به كسانى كه با ناآگاهى و بدون عاقبت اندیشى با انتشار عكس و فیلم به حریم خصوصى دیگران تجاوز میكنند واكنش نشان داده و آنها را محكوم كنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.