2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فریبرز در فصل دوم سریال زیر خاکی به ترکیه می‌رود

فریبرز در فصل دوم سریال زیر خاکی به ترکیه می‌رود

فصل دوم زیر خاکی ناتمام مانده و ادامه کار به بعد از اتمام محدودیت‌های کرونایی موکول شده است.

دوات آنلاین-سریال زیر خاکی با بازی خوب ژاله صامتی در نقش پریچهر و پژمان جمشیدی در نقش فریبرز توانست در جذب مخاطبان موفق عمل کند اما این سریال کامل پخش نشد و فصل دوم آن برای آنده ماند.

 

مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم خبر داد با باز شدن مرزهای ایران و ترکیه، عوامل و بازیگران سریال «زیرخاکی»، برای تصویربرداری فصل دوم این مجموعه، به ترکیه خواهند رفت.

 

به گزارش خبرآنلاین، بهرنگ ملک‌محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم، ناتمام ماندن بخش اول سریال «زیرخاکی» را تکذیب کرد.

 

او در این‌باره گفت: «از ابتدا برای فصل اول سریال به همین شکل برنامه‌ریزی شده بود و شرایط پیش آمده کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد و فصل اول به همان شکل برنامه‌ریزی شده روی آنتن رفت.»

 

این مدیر سیمافیلم افزود: «توقف تصویربرداری سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مربوط به فصل دوم سریال است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد. در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد.»

 

ملک‌محمدی ادامه داد: «در حال حاضر گروه تولید سریال آماده‌اند تا به محض بازگشایی مرزها و برطرف شدن موانع تولید سریال بر اثر کرونا، به سرعت کار را به سرانجام برسانند.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.