2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال زیر خاکی 3 چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال زیر خاکی 3 چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

فصل سوم سریال زیر خاکی باز هم جذاب و تماشایی است. خلاصه داستان، بازیگران و جزییات دیگر را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال زیر خاکی بعد از دو فصل موفق به فصل سوم رسید. حالا باید دید زیرخاکی 3 می تواند باز هم در اوج بماند و این بار برای فریبرز باغمیشه و همسرش چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. ضمن این که بازیگران جدیدی نیز به این مجموعه اضافه شده اند.

عکسی از سریال زیر خاکی 3

خلاصه داستان سریال زیر خاکی 3

سریال زیر خاکی 3 ادامه دو فصل قبلی است و همان طور که قبلا دیدیم فریبرز باغمیشه اسیر می شود. حالا ادامه داستان را با دوران اسارت فریبرز و تنهایی های پری خواهیم دید.

 

پیام احمدی نیا، یکی از بازیگران جدید این مجموعه گفته: فکر می‌کنم نیمی از سریال در عراق است و فریبرز هم در این زندان‌ها زیر دست من است که البته بقیه قصه را باید ببینید و نمی‌توان همه داستان را لو داد. فاز حضور اسرا در این سریال نسبت به باقی سریال‌های طنز فضای طنازانه‌تری داشت.

 

این بازیگر درباره لوکیشن‌ها نیز گفت: یک صحنه کاخ صدام را داشتیم که می‌خواستیم در عراق تصویربرداری کنیم اما نشد و در خود ایران گرفتیم.

عکسی از سریال زیر خاکی 3

تعداد قسمت های فصل سوم سریال زیر خاکی

زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا، محصول مرکز سیمافیلم است و همان طور که قبلا دیده اید فصل اول آن در 18 قسمت ساخته شد و فصل دوم این مجموعه نیز 16 قسمت داشت. تعداد قسمت های زیرخاکی 3 به صورت رسمی اعلام نشده اما آن طور که از خبرها مشخص است این مجموعه حدود 15 قسمت دارد.

عکسی از سریال زیر خاکی 3

ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال زیر خاکی 3 را می توانید در نوروز هر شب ساعت 10 و ربع از شبکه یک تماشا کنید. تکرار آن نیز در ساعت های ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر خواهد بود.

 

ضمن این که شبکه تماشا نیز به صورت همزمان این مجموعه را هر شب ساعت 12 روانه آنتن خواهد کرد.

عکسی از سریال زیر خاکی 3

بازیگران زیرخاکی 3

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل آقا، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی در فصل سوم این مجموعه طنز بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/11/04
خیلی عالی
و 1401/01/13
خیلی عالی
مرتضی 1401/01/12
عالی
ناشناس 1400/12/29
عالی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.