2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رقابت عشقی 2 برادر رنگ خون گرفت

رقابت عشقی 2 برادر رنگ خون گرفت

مقتول مدعی است برادرش عاشق همسر او بود و حاضر نبود این عشق را فراموش کند.

دوات آنلاین-مرد افغان که به اتهام قتل برادرش در بازداشت به سر می برد مدعی است به خاطر علاقه مقتول به همسرش دست به ارتکاب جنایت زده است. متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

 

به گزارش جوان، مهر سال گذشته مأموران پلیس تهران از قتل مردی به نام رحمان در خانه اش باخبر و در محل حاضر شدند. بررسی ها نشان داد جسد متعلق به مردی افغان است که به تازگی برای کار به ایران آمده بود و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

 

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی یکی از دوستان مقتول مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: رحمان ماه قبل برای کار به ایران آمد و در خانه ای مجردی زندگی می کرد. مدتی بود که متوجه شده بودم او با برادرش فؤاد دچار اختلاف شده است.

 

آن مرد در ادامه گفت: چند روز قبل فؤاد که متوجه آمدن برادرش شده بود با من تماس گرفت و آدرس خانه رحمان را خواست. فکر کردم قصد آشتی دارد و می خواهد احوالی از برادرش بپرسد به همین دلیل آدرس خانه رحمان را دادم تا اینکه امروز متوجه شدم او کشته شده است.

 

با ثبت این توضیحات برادر مقتول بازداشت شد. او در همان بازجویی‌های اولیه به قتل برادرش اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: قبل از آمدن به ایران من و برادرم هر دو در افغانستان زندگی می کردیم. من از برادرم بزرگتر بودم تا اینکه هر دو عاشق دختری به نام آمنه شدیم بارها از برادرم خواستم با آمنه کاری نداشته باشد و به او گفتم قصد ازدواج با آن دختر را دارم اما بی فایده بود و همین باعث اختلاف ما شد. چند بار سر این موضوع با هم درگیر شدیم و از آنجایی که از رحمان بزرگتر بودم پدر و مادرم قبول کردند آمنه را برای من خواستگاری کنند. بعد از ازدواج می دانستم رحمان هنوز به همسرم علاقه‌مند است به همین دلیل وقتی تصمیم گرفتم برای کار به ایران بیایم آمنه را نیز همراه خودم آوردم تا برادرم تماسی با ما نداشته باشد تا اینکه فهمیدم او به ایران آمده است. میدانستم هنوز عاشق همسرم است و قصد دارد زندگی مرا خراب کند. به همین دلیل آدرس خانه او را از یکی از بستگان گرفتم و به آنجا رفتم.

 

متهم در خصوص قتل گفت: آن روز به دیدن رحمان رفتم و پرسیدم برای چه به ایران آمده است. او جوابی داد که شوکه شدم. او گفت به خاطر آمنه آمده است و قصد دیدن او را دارد. سپس گفت هنوز به آمنه علاقه مند است

و ازدواج ما زندگی او را خراب کرده است. تاب شنیدن این حرفها را نداشتم به همین دلیل عصبانی شدم و کار به درگیری رسید. در آن درگیری رحمان به من حمله کرد و از آنجایی‌که کنترل اعصابم را از دست داده بودم دست به چاقو شدم و چند ضربه به او زدم. قصد فرار داشتم اما خیلی زود دستگیر شدم.

 

با اقرارهای مرد افغان و بازسازی صحنه جرم وی روانه زندان شد. پرونده بعد از صدور کیفرخواست و در خواست قصاص از سوی اولیای دم به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم به زودی پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.