2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آزار و اذیت نوجوان معلول ذهنی

آزار و اذیت نوجوان معلول ذهنی

پسرم کندذهن است و برای همین نمی‌تواند در مدارس عادی درس بخواند. یک روز وقتی از مدرسه به خانه برگشت، دیدم آشفته و ناراحت است...

دوات آنلاین-جوان شیطان‌صفت به اتهام آزار و اذیت نوجوان کندذهن در دادگاه محاکمه شد و اتهام را گردن دوست صمیمی‌اش انداخت.

 

به گزارش جام‌جم، زمستان سال 97 رسیدگی به پرونده آزار و اذیت نوجوان 14 ساله به نام فرید در کهریزک، به دنبال شکایت پدر او در دستورکار ماموران قضایی قرار گرفت. پدر نوجوان معلول ذهنی در شکایت اولیه خود به ماموران گفته بود: پسرم کندذهن است و برای همین نمی‌تواند در مدارس عادی درس بخواند. یک روز وقتی از مدرسه به خانه برگشت، دیدم آشفته و ناراحت است و به‌شدت ترسیده بود. بعد متوجه شدم دو جوان مقابل مدرسه‌اش رفته و به او گفته بودند می‌خواهند یک دایناسور به او نشان دهند و به این بهانه او را به بیابان کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

 

در حالی که فرید اطلاعاتی از آن دو جوان در اختیار ماموران قرار داده بود، دو جوان شیطان‌صفت که از هم‌محله‌ای‌های فرید بودند، دستگیر شده و به اتهام خود اعتراف کردند.

 

یکی از متهمان فرار کرد و متهم دیگر در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت. در جلسه محاکمه، پدر فرید به عنوان شاکی پرونده با اشاره به اوضاع روحی بد فرزندش، درخواست اشد مجازات برای هر دو متهم کرد.

 

سپس متهم در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول ندارم.آن روز دوستم به من گفت که فرید را به جای خلوتی بکشانیم و برای شوخی و خنده سربه‌سرش بگذاریم. من از نیت او بی‌خبر بودم و بعد از دقایقی شوخی با فرید از او و دوستم جدا شدم. نمی‌دانم چه اتفاقی بین آنها افتاده است. شاید دوستم فرید را آزار و اذیت کرده باشد.

 

قضات دادگاه ختم جلسه دادرسی را اعلام کرده و برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.