2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بخشش قاتل هوو پای چوبه دار

بخشش قاتل هوو پای چوبه دار

این زن هووی خودش را با ریختن سم در غذا به قتل رسانده بود.

دوات آنلاین-زنی که هوویش را با سم به قتل رسانده ‌بود، پس از پنج سال با تلاش شورای حل اختلاف گلستان ، پای چوبه دار بخشیده شد.

 

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال 94 و همزمان با گزارش مرگ مشکوک زنی در یکی از محله‌های گرگان آغاز شد. جسد این زن در خانه‌اش بود و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، شوهر این زن دو همسر داشت که همسرانش در دو خانه جداگانه زندگی می‌کردند. این زن همسر اول او بود.

 

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این‌که گزارش پزشکی قانونی، راز قتل این زن را فاش کرد. در گزارش پزشکی قانونی علت مرگ، مسمومیت با سم اعلام شده‌ بود. در ادامه هووی این زن دستگیر شد که در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: به خاطر اختلاف‌هایی که با مقتول داشتم، تصمیم به قتلش گرفتم و با ریختن سم در غذایش او را کشتم.

 

متهم پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و حکم مجازاتش هم در دیوان عالی کشور تائید شد. با توجه به این‌که متهم از عمل خود پشیمان شده و رفتارش را در زندان اصلاح کرده‌بود، واحد صلح و سازش گلستان وارد عمل شد و چند بار با اولیای دم جلسه گذاشتند اما آنها حاضر به بخشش نشدند.

 

احمد جعفری ، رئیس شورای حل اختلاف گلستان در این‌باره گفت: صبح دیروز زن قاتل برای اجرای حکم ، پای چوبه‌دار رفت که با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و شعبه‌ سوم اجرای احکام دادسرای مرکز استان ، اولیای دم زمانی که قرار بود حکم قصاص اجرا شود ، از اجرای حکم منصرف شدند و قاتل را بخشیدند .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.