2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
همدستی با شوهر برای قتل هوو

همدستی با شوهر برای قتل هوو

متهمان که در مسیر فرار به مشهد دستگیر شدند به قتل زن جوان با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

دوات آنلاین -مردی که با همدستی همسر دومش، همسر اولش را در جریان یک درگیری به قتل رسانده بود در راه فرار به مشهد دستگیر شد.

 

به نوشته روزنامه همشهری، این جنایت چند روز پیش در شهر عالیشهر در استان بوشهر رخ داد. روز حادثه مأموران پلیس در جریان درگیری در خانه‌ای در این شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. آنها با جسد زنی روبه‌رو شدند که با ضربات جسمی تیز و برنده به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه و تحقیق از همسایه‌ها نشان می‌داد که این زن قربانی درگیری خانوادگی شده و کسانی که او را به قتل رسانده‌اند، همسرش و هووی او هستند.

 

ماموران دریافتند که همسر مقتول به تازگی اقدام به ازدواج مجدد کرده و زن جوانی را به عقد خود درآورده است که همین مسئله باعث اختلاف و درگیری میان او و همسر اولش شده بود. تا جایی که روز حادثه مقتول بر سر این اختلافات با شوهرش و هووی خود درگیر شده و در این درگیری به قتل رسیده بود و عاملان جنایت نیز به سرعت از محل گریخته بودند.

 

پایان فرار

دستور بازداشت شوهر مقتول و همسر جدیدش صادر شد و تیمی از مأموران، تحقیقات برای ردگیری آنها را آغاز کردند. شواهد از این حکایت داشت که آنها پس از ارتکاب جنایت سوار بر یک خودروی سواری از شهر گریخته و احتمالا قصد فرار به شهر مشهد را دارند. در این شرایط بررسی‌های گسترده برای شناسایی مسیر حرکت آنها ادامه یافت و 24ساعت پس از وقوع جنایت، مأموران موفق شدند این زن و شوهر را دستگیر کنند.

 

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این خبر گفت: متهمان که در مسیر فرار به مشهد دستگیر شده بودند پس از انتقال به اداره آگاهی، منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات و با توجه به اظهارات شهود و مستندات کشف شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به قتل زن جوان با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.