2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آزار دختر دانشجو با وعده ازدواج

آزار دختر دانشجو با وعده ازدواج

متهم ادعا می‌کند دختر جوان قصد دارد از او انتقام بگیرد و به همین دلیل دروغ می‌گوید.

دوات آنلاین-پسر جوانی که متهم است با وعده ازدواج دختر دانشجو را فریب داده و به او تعرض کرده است در جلسه دادگاه ماجرا را شرح داد.

 

به گزارش جوان، متهم پرونده که نوید نام دارد، سال گذشته با شکایت دختر دانشجویی به نام سمیرا بازداشت شد. سمیرا ۲۵ ساله در طرح شکایتش به مأموران گفت: دانشجو بودم که سه سال قبل یکی از دوستانم پسر جوانی را معرفی کرد و گفت قصد ازدواج دارد. برای آشنایی با او چندبار به ملاقاتش رفتم و در این رفت و آمدها فهمیدم وضع مالی خوبی دارد. او به من ابراز علاقه کرد و قرار شد به زودی برای خواستگاری همراه خانواده‌اش به خانه مان بیاید.

 

شاکی ادامه داد: مدتی گذشت تا اینکه نوید برای آشنایی با خانواده‌اش مرا به خانه شان دعوت کرد. او توانسته بود در این مدت اعتماد مرا به خودش جلب کند، این شد که قبول کردم اما وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم من و نوید تنها هستیم و کسی در خانه نیست. در این مورد سؤال کردم و او گفت برای خانواده‌اش کاری پیش آمده و آنها مجبور شدند خانه را ترک کنند. همانجا از او خواستم از خانه بیرون بروم اما او گفت آنها تا چند ساعت دیگر باز می گردند. نوید اما دروغ می گفت چراکه با زور...

 

شاکی ادامه داد: خواستم خانه را ترک کنم که او با حرفهایش من را آرام کرد و قول داد که همراه خانواده اش به خواستگاری ام بیاید.

 

دختر جوان در حالیکه گریه می کرد ادامه داد: در این سه سال هر بار حرف خواستگاری را میزدم او طفره می رفت و مراسم را به تأخیر می انداخت تا اینکه دیگر پاسخ تماس هایم را نداد و از او بی خبر شدم. یک روز که او را دیدم علت رفتارش را پرسیدم که گفت رابطه بین ما اشتباه بوده است و نمی توانیم با هم ازدواج کنیم.

 

با طرح این شکایت نوید بازداشت شد اما اظهارات دختر جوان را انکار کرد تا اینکه با تأیید ادعای دختر جوان از سوی پزشکی قانونی و بررسی فهرست مکالمات تلفن همراه سرانجام کیفرخواست علیه پسر جوان صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

متهم در اولین جلسه محاکمه در حالیکه با قرار وثیقه آزاد بود مقابل هیئت قضایی شعبه هفتم دادگاه قرار گرفت. ابتدای جلسه شاکی بار دیگر شکایتش را مطرح کرد و گفت: نوید پسر پولداری بود. او از این موقعیتش سوءاستفاده کرد و مرا فریب داد. برایش درخواست اشد مجازات دارم.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرمش گفت: قبول دارم من و سمیرا قرار ازدواج گذاشته بودیم اما بعد از مدتی آشنایی متوجه شدم او همسر دلخواه من نیست. این شد که از تصمیمم منصرف شدم و او به میل خودش به خانه مان آمد و حالا به خاطر انتقام این شکایت را مطرح کرده است.

 

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.