2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی نسرین مرادی، بازیگر نقش فریده، مادر مهیار وهمسر کیوان در سریال نون-خ

بیوگرافی نسرین مرادی، بازیگر نقش فریده، مادر مهیار وهمسر کیوان در سریال نون-خ

نسرین مرادی از جمله بازیگران سریال نون-خ است که به دلیل صحبت به زبان آذری از دیگر بازیگران متمایز است. زندگینامه این هنرمند را بخوانید:

دوات آنلاین-نسرین مرادی که در سریال نون-خ نقش فریده مادر مهیار و همسر کیوان را بازی کرده از جمله بازیگران توانای سینما و تلویزیون و همسر کامبوزیا پرتوی است. با بیوگرافی این هنرمند بیشتر آشنا شوید:

 

به نوشته سلام سینما نسرین مرادی متولد سال 1355 بازیگر سینما و تلویزیون است. او اصالتا آذری زبان است.

 

از اولین تجربه‌های او می‌توان به ایفای نقش در فیلم «سویوق» برادران ارک اشاره کرد.

نسرین مرادی در کنار همسرش کامبوزیا پرتوی

او همسر کامبوزیا پرتوی فیلمنامه‌نویس کارکشته سینمای ایران است. پرتوی در مراسم رونمایی رسمی از فیلمش «کامیون» به همراه نسـرین مرادی بازیگر مکمل این فیلم ظاهر شد همچنین مرادی با به اشتراک گذاشتن تصویری از خودش و پرتوی، واژه «همسرم» را در ابتدای سروده‌ای از علی غضنفری قرار داده است.

 

نسـرین مرادی نوشته است: همسرم….از می عشق تو مستانه منم/سر بزن جان دل ، جانانه منم/باده چون می دهی پیمانه منم/ساقی ار میشوی میخانه منم/بی تو با روی خود بیگانه منم/ با تو در عاشقی افسانه منم/هر زمان،جان دل ، جانانه ز دل/در پی ات واله و دیوانه منم. کامبوزیا پرتوی 21 سال از نسرین مرادی بزرگتر است و متولد سال 1334 است.

 

کامبوزیا پرتوی که متولد ۱۳۳۴ است پیشتر همسر فرشته صدرعرفایی بود. او در سال 99 به دلیل ابتلا به کرونا فوت شد.

 

فیلم‌ها و سریال‌های نسرین مرادی

نسرین مرادی سال 1395 در فیلم کامیون بازی کرد. او سپس به سریال نون-خ پیوست و در فصل اول و دوم این سریال حضور دارد و نقش فهمیه، مادر مهیار و شوهر کیوان را بازی می‌کند.

 

بازی نسرین مرادی در فصل دوم نون-خ پررنگ‌تر شده است. او تنها بازیگر این سریال است که گاه به زبان آذری با نورالدین خانزاده صحبت می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.