2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی  پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار، شوهر روژان در سریال نون.خ

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار، شوهر روژان در سریال نون.خ

پاشا جمالی هنرمند جوانی است که با سریال شهرزاد به شهرت رسید و با نقش مهیار در سریال نون.خ به شدت مورد توجه قرار گرفت.

دوات آنلاین-پاشا جمالی بازیگر و هنرمند جوان کشورمان که در سریال نون-خ نقش مهیار شوهر روژان را بازی می‌کند در 31 خرداد ماه سال 70 به دنیا آمده است. با بیوگرافی این بازیگر بیشتر آشنا شوید:

 

شهرت با سریال شهرزاد

پاشا جمالی هرچند فعالیتش را با  دستیار کارگردانی در مجموعه کلاه قرمزی شروع کرد اما با سریال شهرزاد به شهرت رسید. او در این سریال نقش اصغری شاگرد هاشم دماوندی را بازی می کرد که عاشق دختر هاشم دماوندی شده بود.

پاشا جمالی در سریال نون.خ

رفتار ساده و منش کودکانه اصغری و عاشقی او باعث شد تا پاشا جمالی به یکی از چهره های مطرح این سریال تبدیل شود.

 

پاشا جمالی متولد رشت است و در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. او یک برادر دیگر نیز دارد و رابطه بسیار خوبی با خانواده اش دارد.

 

پاشا جمالی کارش را با تئاتر شروع کرد اما ورود حرفه ای او به حوزه سینما و تلویزیون با سریال شهرزاد بود. او بعد از بازی در هر سه فصل سریال شهرزاد در سریال نون.خ نیز نقش آفرینی کرد و نقش جوانی به نام مهیار را بازی می کند که عاشق دختر نورالدین خانزاده شده و سعی دارد روی پای خودش بیاستد.

پاشا جمالی در کنار نهال دشتی بازیگر شهرزاد

درخشش پاشا جمالی در سریال نون-خ

هرچند نقش پاشا جمالی در سریال شهرزاد و نون .خ بسیار شبیه است و برخی منتقدان بر این باورند که او خودش را تکرار کرده اما این بازیگر در هر دو نقش خوش درخشیده است.

 

پاشا جمالی هنوز ازدواج نکرده اما گفته است یکی از آرزوهایش این است که بچه های زیادی داشته باشد. او به پیشرفت در حرفه بازیگری بسیار اهمیت می دهد و همه تمرکزش برای پیشرفتش در این حوزه است و تحصیلات خود را نیز در دانشگاه تهران ادامه می دهد.

 

 هیکل متناسب پاشا باعث شده تا به راحتی وخوبی بتواند در هر کارکتری نقش آفرینی کند و آمادگی جسمانی بالایی داشته باشد.

 

او یکی از هنرپیشه های است که به رغم اینکه تازه کار است اما خیلی زود به شهرت رسید. پاشا جمالی البته یک فیلم کوتاه نیز در سال 91 بازی کرد که بسیار خوش درخشید. فیلم سورپرایز که پاشا در آن نقش آفرینی کرده است در سال 2012 نامزد دریافت جایزه در جشنواره ترونتو و سانفرانسیسکو نیز شد.

بیوگرافی کامل پاشا جمالی

فیلم‌های سینمایی پاشا جمالی

یک شهروند کاملا معمولی به کارگردانی مجید برزگر

 

لانه زنبور به کارگردانی برزو نیک نژاد

 

موریانه به کارگردانی مسعود حاتمی

 

روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی

 

سریال‌های پاشا جمالی

شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی

نون خ  به کارگردانی سعید آقاخانی

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.