2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل  سالار میرکریمی بازیگر نقش کافه چی در مسابقه بازیمون

بیوگرافی کامل سالار میرکریمی بازیگر نقش کافه چی در مسابقه بازیمون

سید سالار میرکریمی استندآپ کمدین که با درخشش در برنامه عصر جدید معروف و به عنوان بازیگر در مسابقه بازیمون انتخاب شد صاحب دو فرزند است. بیوگرافی کامل او را بخوانید

دوات آنلاین-سالار میرکریمی استند آپ کمدینی است که با شرکت در  عصرجدید به یکی از چهره‌های استندآپ کمدی تبدیل شد. او در مسابقه بازیمون نقش کافی چی هتل را بازی کرده است.

 

سید سالار میرکریمی 28 ساله است و بعد از موفقیت در برنامه عصر جدید به عنوان یکی از بازیگران برنامه بازیمون انتخاب شد. سالار میرکریمی، مصطفی احمدی و سیدعلی زرگر سه دوست قدیمی هستند که هر سه استندآپ کمدی می‌کنند و هرسه بعد از گذشتن از مرحله اول و دوم عصر جدید در مرحله سوم متوقف شدند اما شهرت ایجاد شده برای آنها زندگی‌شان را دگرگون کرد.

 

سالار میرکریمی نیز مانند دو دوست دیگرش در کلاس‌های استندآپ  امیر کربلایی زاده شرکت کرد و مدرک گرفت. او مورد حمایت امیر کربلایی زاده نیز قرار گرفت.  

سالار میرکریمی در برنامه عصر جدید

زندگی خانوادگی سالار میرکریمی

میرکریمی پدر دو فرزند 2 و 5 ساله است و 7 سال پیش ازدواج کرده‌است.

 

هرچند شغل اصلی سالار میرکریمی استند آپ و کارهای هنری نیست اما بعد از موفقیتش در برنامه عصر جدید به صورت حرفه‌ای وارد این حوزه شد و پول درآورد.

سالار میرکریمی بازیگر بازیمون

شوخی سالار میر کریمی با داوران عصر جدید  جنجالی شد. او با آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی به خاطر لحن صحبت و کلمات و سختگیری‌هایشان شوخی کرد که برای این برنامه نوعی ساختار شکنی محسوب می‌شد.

 

او در برنامه عصر جدید با هنرمندان جدید زیادی آشنا شد و زندگی‌اش بعد از حضور در این برنامه دگرگون شد.

 

سالار میرکریمی با رای مردم وارد مرحله سوم عصر جدید شد اما این صعود بسیار عجیب بود چرا که او در این مرحله فقط با خودش مبارزه کرد و رقیب دیگری نداشت.

 

سالار میرکریمی در برنامه بازیمون نقش مرد کافه چی را برعهده دارد و با نایب مدیر هتل که نقش او را مجید ترکمان بازی می‌کند مشکلاتی دارد و برای او نقشه می‌کشد.

 

سالار میرکریمی در صفحه اینستاگرامش  ویدئو و عکس‌هایی از آخرین کارهایش گذاشته و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1403/01/01
سال نو رو به سالار تبریک می‌گویم فرا رسیدن فصل بهار و تحویل گرفتن سال جدید۱۴۰۳ رو به سالار عزیز تبریک میگم من همیشه دوستدار سالار بودم،هستم
.Maryam.S.M.H.S. 1402/10/03
عاااااشقتونمممممممممم🤍❤💜.
1402/06/07
من انقدر ایشون رو دوست دارم که همیشه پیشه خودم حس شون میکنم
ناشناس 1402/05/20
چهار شگفت انگیزو بعد محرم ۱۴۰۲ بزارین لطفا.
ناشناس 1402/05/20
من خیلی خیلی خیلی سالار و دوست دارم و خیلی دوست دارم یکی از اسنداپ کمدی اش را ببینم و از نزدیک ایشون رو ببینم امیدوارم ایشان این پست را ببیند
فاطمه سادات موسوی 1402/05/17
سید سالار میر کریمی بازیگر و استنداپ کمدین مورد علاقمه عشقه عشق جذاب و دوست داستنی با آرزوی بهترینها دل خوش و سلامتی 🔥❤️💪🧿
زینب یوسف زاده 1402/05/15
سالار واقعا خیلی خوب هست مخصوصا در چهار شگفت انگیز خیلی دوسشون دارم و عالی هستن ♥️♥️♥️♥️♥️
عاشق سالار 1402/05/14
من عاشق سالارم سالار یکی از بهترین استنداپ کمدین های کشورمون هستن سالار جان همیشه موفق باشن حتی توی چهار شگفت انگیز
ناشناس 1402/05/01
واقعا فوق‌العاده هستی سالار عزیز مخصوصا توی چهار شگفت انگیز
جانان 1402/05/01
سالار یک اسطوره استندآپ کمدین در ایران من واقعا خیلی ایشون و کارهاشون رو دوست دارم امیداورم ک همیشه موفق باشن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.