2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مجید ترکمان بازیگر نقش نایب در مسابقه بازیمون

بیوگرافی کامل مجید ترکمان بازیگر نقش نایب در مسابقه بازیمون

مجید ترکمان بازیگر نقش نایب در مسابقه بازیمون یکی از شرکت کنندگان موفق برنامه عصر جدید در بخش اول بود بیوگرافی کامل این استندآپ کمدین را بخوانید

دوات آنلاین-مجید ترکمان جوان هنرمند ایرانی که با شرکت در مسابقه عصر جدید شناخته شد،علاوه بر بازیگری و تقلید صدا موزیک نیز کار می کند. او در مسابقه بازیمون نقش نایب را بازی کرده است.

 

مجید ترکمان متولد 10 فروردین ماه و  35 ساله است و در جزیره کیش زندگی می‌کند. او هرچند پیش از شرکت در برنامه عصر جدید استندآپ کمدی می‌کرد و در مجالس مختلف نیز برنامه اجرا کرده بود اما حضورش در برنامه پرمخاطب عصر جدید فصل جدیدی در زندگی کاری او به وجود آورد و به گفته خودش زندگی‌اش را متحول کرد.

 

مجید در کیش مغازه اسباب بازی فروشی دارد البته او اسباب بازی‌های لاکچری می‌فروشد و در همان جزیره نیز زندگی می‌کند. بد نیست بدانید که او یک ورزشکار حرفه‌ای است و فیت نس کار می‌کند.

مجید ترکمان در عصر جدید اجرای موفقی داشت

درخشش مجید ترکمان در عصر جدید

اجرای فوق العاده مجید ترکمان در برنامه عصر جدید و تقلید صدای بی‌نظیر او توانست نظر داوران عصر جدید که چندان اقبالی به تقلید صدا و استندآپ کمدی ندارند را جلب کند او با آرای مردمی وارد مرحله دوم شد اما در میانه راه حذف شد. اما کار فوق العاده مجید ترکمان او را به یکی از پرطرفداران برنامه عصر جدید تبدیل کرد و همین هم باعث شد تا احسان علیخانی اجرایی ویژه را به او بدهد و او در فینال برنامه عصر جدید برنامه اجرا کرد.

 

ببینید: اجرای مجید ترکمان در شب اعلام نتایج برنامه عصر جدید

 

مجید ترکمان با اینکه به صورت حرفه‌ای آهنگ‌سازی نمی‌کند اما کاملا موزیک را می‌شناسد و قطعاتی نیز ساخته است. او از یک زندگی آرام و خوب برخوردار است و یکی از ویژگی‌های اخلاقی که درباره مجید می‌گویند مهربانی بسیار زیاد اوست. مجید با اینکه می‌تواند از اجراهایش درآمد زیادی کسب کند اما بیشتر پولی که به دست می‌آورد را در راه خیریه می‌دهد.

مجید ترکمان در عصر جدید و بازیمون

علاقه‌مندی‌های مجید ترکمان

او به موتور سواری و اسکیت روی آب بسیار علاقه دارد و ورزشی است که تقریبا به صورت مرتب انجام می‌دهد.

 

اگر تا پیش از مسابقه عصر جدید تنها برخورد مجید با هنرمندان این بود که در حضور آنها در کیش با آنها عکس بگیرد حالا او تبدیل به پدیده‌ای شده‌است که در تلویزیون برنامه سازی می‌کند.

 

ببینید: تقلید صدا و استندآپ کمدی مجید ترکمان در مرحله دوم عصر جدید

 

مجید ترکمان بازیگر نقش نایب در مسابقه بازیمون است که در روزهای شنبه و یکشنبه به جای برنامه عصر جدید از شبکه سه پخش می‌شود. بازیمون برنامه‌ای است با نگاهی به برخی وقایع تاریخی بدون اینکه به زمان دقیق آن اشاره ای بکند. مجید ترکمان در این برنامه نقش نایب را بازی می‌کند.

 

این برنامه توسط سعید فتحی روشن دیگر شرکت کننده عصر جدید که در مرحله فینال هم حضور داشت ساخته شده و احسان علیخانی و تیم عصر جدید نیز از آن حمایت کرده‌اند.

 

مجید ترکمان و دنیای کودکان

مجید ترکمان به این دلیل شغل اسباب بازی فروشی را انتخاب کرده است که خودش به اسباب بازی بسیار علاقه دارد و علاقه زیادی به دنیای کودکان دارد و بیشتر کارهایی هم که انجام می‌دهد برای کودکان است. او فردی خانواده دوست است و مهمترین دغدغه شخصی‌اش خانواده‌اش هستند.

 

مجید ترکمان بسیار کتاب می‌خواند و می‌گوید مهمترین دلیل پیشرفتش این بوده‌است که هرگز ناامید نشده و همیشه با خواندن کتاب و به روز کردن اطلاعات و آگاهی‌هایش سعی کرده در دنیای امروز برای خودش جایی پیدا کند. او هر روز ورزش می‌کند و نسبت به تغذیه‌اش بسیار حساس است چرا که زیبایی اندامش را یکی از مهمترین ابزارهای رسیدن به اهدافش می‌داند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.