2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل سامان گوران به بهانه حضور در شام ایرانی

بیوگرافی کامل سامان گوران به بهانه حضور در شام ایرانی

سامان گوران هنرپیشه و طنز پرداز جوان ایرانی که شوخی‌اش با علی دایی حاشیه ساز شد در برنامه شام ایرانی شرکت کرد. بیوگرافی کامل سامان گوران را بخوانید

دوات آنلاین-سامان گوران جوان طنزپرداز ایرانی که در سال 65 به دنیا آمده‌است از جمله چهره‌های هنری است که به صورت ویژه کار طنز میکند و کار جدی انجام نداده‌است.

سامان گوران بازیگر و طنزپرداز

زندگی خانوادگی سامان گوران

سامان گوران در یک خانواده متوسط به دنیا ةمد و از دوران کودکی کار تئاتر می‌کرد و شاگرد سید جواد هاشمی بود.

 

استعداد فراوانی که سامان در رشته تئاتر داشت باعث شد تا او در دانشگاه نیز همین رشته را ادامه دهد. اما بعد از ورد به دانشگاه از آنجایی که کار عملی را بهتر و مفید‌تر می‌دانست از دانشگاه کمی فاصله گرفت اما بعد درسش را ادامه داد .

 

اولین حضور جدی او در تلویزیون با برنامه طنز خنده‌بازار بود. او در این برنامه به تقلید صدا و تیپ می‌پرداخت و افراد مشهوری چون علی دایی، رضا صادقی، مهران مدیری و ... از طنز نیشدار او در اما نبودند اما اعتراض‌هایی که به خاطر تقلید علی دایی به او شد باعث توقف کارش در خنده بازار شد.

 

موفقیت در تیپ سازی

سامان گوران خودش می‌گوید در تیپ سازی بسیار موفق است به همین دلیل هم ترجیح می‌دهد خودش برنامه اجرا کند و تیپ‌سازی کند تا اینکه در سریال یا تئاتر بازی کند. برنامه‌های طنز او طرفداران زیادی دارد و خبرهایی درباره دستمزد‌های چند ده میلیونی او بابت برنامه‌هایش منتشر شده‌است.

سامان گوران در برنامه شام ایرانی شرکت کرد

کودکی که دوست داشت فوتبالیست شود

سامان گوران در دوران کودکی می‌خواست فوتبالیست شود و آنقدر در این راه تلاش کرد که حتی برای تیم نوجوانان کشور امارات هم انتخاب شد اما به خاطر پاره شدن رباط صلیبی پایش این شناس را از دست داد و بعد هم با فوتبال خداحافظی کرد و همچنان به کار تئاتر پرداخت.

 

پدر سامان از نظر پسرش فردی موفق و دلسوز است که مقام را به خاطر حق دیگران کنار گذاشت. او می‌گوید: اگر پدرم چند انتخاب درست می‌کرد الان رئیس کارخانه ایران‌خودرو بود, اما چون دلسوز کارگرها بود و برای اینکه حق آنها را بگیرد حق خودش را نگرفت ,

 

در نهایت یکسری از آدم‌هایی که حق و حقوق سرشان نمی‌شود آمدند و جای پدرم را گرفتند. ما همیشه, حسرت این ماجرا را به دل داریم. پدرم مرد زحمتکشی بود اما فقط زحمت می‌کشید و چیزی عایدش نشد.

کدوریت بین سامان گوران و علی دایی

او در حال حاضر بازنشسته با افتخار چندین کارخانه معتبر ایران است. وقتی بازنشسته شد در ۶۰ سالگی, باز هم شروع کرد به ساخت خانه برای کارگرها در مناطق حومه تهران. در واقع از اعتبار شرکت استفاده کرد , و برای کارگرهایی که قدرت خرید نداشتند شهرک‌سازی کرد.

 

سامان دو خواهر و یک برادر دارد و از اینکه مدتی است ثروتمند شده بسیار خوشحال است و می‌گوید حالا می‌تواند آرزوی همه اعضای خانواده‌اش را براورده کند.

 

رابطه کمی سرد سامان با علی دایی یکی از تلخی‌های زندگی او بود سامان می‌گوید: من در جشن استقلال ادای علی دایی را در اوردم و همین باعث شد او خیلی ناراحت شود و یکدفعه موقعت کاری من به خطر افتاد چون طرفدارانش به من حمله کردند و وضعیت کاری من خیلی بد شد اما در نهایت با علی دایی آشتی کردم و اینطور شد که وضعیت من خیلی بهتر شد.

 

خواستگاری از پرستو صالحی

سامان گوران از آن هنرپیشه‌هایی است که حاشیه در زندگی کاری‌اش کم نبوده‌است او با خواستگاری مقابل دوربین از پرستو صالحی حاشیه‌هایی را برای خودش و پرستو صالحی درست کرد. سامان گوران با ضبط ویدئویی که آن را در اینستاگرام منتشر کرد از پرستو صالحی درخواست ازدواج کرد و این موضوع حاشیه‌های زیادی را برای هر دو هنرمند به وجود آورد.

 

پرستو صالحی 10 سال از سامان گوران بزرگتر است و به همین خاطر هم پاسخ منفی به او داد.

سامان گوران، نیما شاهرخ شاهی، امره تتیکول، پوریا پورسرخ در شام ایرانی

حضور در شام ایرانی

سامان گوران در برنامه شام ایرانی که در شبکه خانگی توزیع می‌شود نیز شرکت کرده و با امره تتیکول بازیگر و نویسنده ترکیه‌ای، نیما شاهرخ شاهی و پوریا پور سرخ هم گروه بود. شوخی‌های او با امره که گیاه‌خوار و وگان است گرمی برنامه را چند برابر کرده‌بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.