2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قتل پسر 3 ساله معلول توسط والدین

قتل پسر 3 ساله معلول توسط والدین

این زن و شوهر قبلا پسربچه را مقابل بهزیستی رها کرده بودند اما...

دوات آنلاین-سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و مادری که دست به قتل فرزند 3 ساله شان زده بودند خبر داد.

 

سرهنگ کیومرث حسنوند با اعلام این خبر گفت: ساعت 5 صبح چهارشنبه مرد جوانی با حضور در کلانتری 153 شهرک ولیعصر ادعا کرد که هفته گذشته پسر 3 ساله اش را به قتل رسانده و جسدش را داخل صندوق عقب خودرویش نگهداری کرده است.

 

وی افزود: بدین ترتیب ماموران به سراغ خودروی تیبا سفید رنگ رفته و با جسد پسر بچه 3 ساله که آثار کبودی روی صورت نمایان بود روبرو شدند و پدر ابوالفضل دستگیر شد.

 

این مقام پلیسی ادامه داد: پدر ابوالفضل در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی فرزندم به دنیا آمد معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی داشت و چون شرایط سختی داشت او را جلوی در بهزیستی رها کردیم تا در آنجا به او رسیدگی شود اما 2 ماه قبل مسئولان بهزیستی ما را شناسایی کردند و ابوالفضل را تحویل ما دادند.

 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: سه شنبه هفته گذشته پس از مشورت با همسرم دست به قتل پسرم زدم و در این مدت نمی دانستم با جسد پسرم چه کار کنم و عذاب وجدان دیوانه ام کرده بود تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم و راز این قتل را فاش کنم.

 

سرهنگ حسنوند ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک قتل، بازپرس ویژه قتل  مادر ابوالفضل را که از ماجرای قتل فرزندش با خبر بوده و نقش داشته را به کلانتری احضار و او را نیز دستگیر کردند.

 

وی در پایان گفت: پدر و مادر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی در دادسرای امورجنایی تهران معرفی شدند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/12/23
یا خدا... به کجا داریم میریم ما آدما🤦‍♀️
ناشناس 1398/12/23
آخه چرا چطور دلتون اومد اون فرشته زندگی شما بود نمادخیر وبرکت بود آخه چرا قبل از کشتن عذاب وجدان نگرفتی
Miss. NANA 1398/12/23
خیلیا در آرزوی داشتن بچه حتی معلول و... خیلیا هم مثل این خانواده قدر این نعمت رانمی دانند واقعا چه طور دلشون آمد بچه خودشون را بکشند😔اینها انسانند؟؟؟!!!
ناشناس 1398/12/23
درسته که کار این پدر و مادر درست نیست ولی اینکه به اونها بگی سنگدل .بیرحم .بی وجدان و.......کار درستی نیست ما و شما که جای اونها نیستیم ونبودیم که بدونیم چرا این کارو کردن .پس قضاوت نکنیم .شاید.شاید اگه من و شما یا هرکس دیگه جای اونا بود برخورد و رفتار دیگه ای میکرد حالا یا بهتر یا بدتر مهم اینه که ما جای اونها نبودیم که قضاوت کنیم
ناشناس 1398/12/23
بهنظرم بهزیستی مقصره چون اگر پدر ومادرش اونو می خواستن رهایش نمی کردن
ناشناس 1398/12/23
واقعا متاسفم براتون ای پدرومادر من یک برادر معلول داشتم ک فروردین هم اولین سالگردش هست دیروزم رفتم سر خاکش درسن ۴۳فوت کرد التماس خدا کردم ک نبرش برش گردن خودم هنوز کلفتیشو میکنم ولی حیف خدا نخواسته اونوقت شما....
مادر بهنام 1398/12/23
من هم بچه معلول دارم ولی خیلی خیلی دوستش دارم و خیلی مواظبش هستم
آرزو 1398/12/23
وحشتناکه تصور اینکه پدر و مادر در مورد قتل بچه خودشون فقط مشورت کنن چه برسه به اینکه به قتل برسونن طفل معصوم با چه زجری مرده ،حالم بد میشه از فکرش
انسان معاصر 1398/12/23
من خودم یه بچه ۱۲ساله دارم که هم تشنجیه هم معلولیت جسمی وذهنی داره وهم اوتیسم شدیددرسته گاهی خسته میشم ودلگیرولی انقدردوسش دارم که خدا میدونه بااینکه وضع مالی خوبی نداریم واجاره نشینیم ولی همیشه بهترینهاروسعی میکنم براش تهیه کنم فقط به خاطرخودم که فرداروزقیامت پیش خداواین طفل معصوم شرمنده نباشم خداهمه روهدایت کنه.
ازین 1398/12/23
واقعاکه متاسفم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.