2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پدر سنگدل پسر 6 ساله اش را کشت

پدر سنگدل پسر 6 ساله اش را کشت

این مرد اعتراف کرد کودکش را مورد ضرب و جرح قرار داده و با قاشق داغ سوزانده است.

دوات آنلاین -پدر بی رحم که متهم است پسربچه شش ساله اش را با شکنجه به کام مرگ کشانده، به جرمش اعتراف کرد.

 

روزنامه جوان نوشت، چند روز قبل بود که کارکنان بیمارستان شهدای تجریش، مرگ مشکوک پسربچه شش ساله ای را به مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش گزارش دادند.

 

 با حضور پلیس در محل و تأیید حادثه، قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

 

آثار شکنجه

بررسی های اولیه نشان داد کودک شش ساله در حالی که آثار جراحت ناشی از سوختگی روی دستانش دیده می شد، به دلیل خونریزی از ناحیه شکم جان باخته است.

 

در جریان بررسی های بیشتر معلوم شد پسر شش ساله، سه هفته قبل توسط پدر و نامادری اش به بیمارستان منتقل شده بود.

 

پدر کودک در اولین بررسی ها به کادر درمان گفته بود پسرش به دلیل مصرف قرص برنج دچار مسمومیت شده است. در شاخه دیگری از بررسی ها، پدر و نامادری کودک بازداشت شدند.

 

اعتراف به قتل

نامادری در اولین تحقیقات گفت: چند روز قبل از حادثه بود که بچه هنگام دوچرخه سواری تصادف کرد. چند روزی در همان وضعیت بود تا اینکه حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم. من با او و مادرش رابطه خوبی نداشتم و نمی دانم برای چه فوت شده است. البته شوهرم خیلی وقت ها بچه را تنبیه می کرد.

 

پدر کودک وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: قبل از حادثه، پسرم چند بار روی فرش ادرار کرده بود و من بارها او را به خاطر این کارش تنبیه کرده بودم. چند روز قبل از حادثه، او در حال دوچرخه سواری بود که دچار حادثه شد. روز حادثه وقتی روی فرش ادرار کرد، ناراحت شدم و با مشت به پهلو و شکمش ضربه زدم. بعد با قاشق داغ دستش را سوزاندم که حالش بد شد و او را به بیمارستان منتقل کردیم که فوت شد.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات از دو متهم در جریان است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.