2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

نکات ریز آشپزی برای پختن قرمه سبزی جا افتاده

اگر می‌خواهید قرمه سبزی‌تان حسابی جا بیفتد و خوشمزه شود باید فوت و فن‌هایی را که در فیلم بالا آموزش داده شده است رعایت کنید. جواد جوادی سرآشپز معروف در این فیلم همه چیز را توضیح داده است.

دوات آنلاین-قرمه سبزی یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که همه طرز تهیه و دستور پخت آن را بلد هستند اما قرمه سبزی بعضی‌ها خیلی خوشمزه‌تر و جا افتاده می‌شود. دلیل این اتفاق رعایت یکسری نکات ریز است. گوشت و سبزی تازه یکی از این فرمول‌ها است. قابلمه‌ای هم که برای پخت خورشت استفاده می‌کنید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

ببینید:

چه کار کنیم که خورشت کرفس حسابی جا بیفتد

دستور پخت فسنجان مجلسی

 

یکی از نکاتی که نباید از آن غافل شد پلوی قرمه سبزی است. بعضی‌ها از پلوی زعفرانی استفاده می‌کنند و همین باعث می شود غذای آنها خوشمزه‌تر شود. البته مخلفات همراه قمره سبزی نیز خیلی اهمیت دارد. پیشنهاد ما سالاد شیرازی است البته پیاز هم خیلی خوب است به شرط این‌که با بوی آن مشکل نداشته باشید. فراموش نکنید در مهمانی رسمی بهتر است پیاز سر میز نبرید و به همان سالاد شیرازی و البته سبزی‌ خوردن تازه اکتفا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.