2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
واکنش مهدی طارمی به ماجرای عکس‌هایش همراه سحر قریشی

واکنش مهدی طارمی به ماجرای عکس‌هایش همراه سحر قریشی

مهدی طارمی با انتشار متنی درباره عکس‌هایش با سحر قریشی بر این موضوع تاکید کرد که هر فردی حریم خصوصی دارد.

دوات آنلاین-مهدی طارمی چند روز بعد از انتشار عکس‌های آتلیه‌ای او و سحر قریشی سکوتش را شکست و در این باره توضیح داد. طارمی در حالی متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد که ماجرای عکس‌های او به موضوعی جنجالی تبدیل شده و حتی مهران مدیری در برنامه دورهمی با آن شوخی کرده بود. طارمی در نوشته‌اش تلویحا از این برنامه نیز انتقاد کرد.

 

مهدی طارمی نوشت: یک بار و تمام. هر فردی یک حریم خصوصی دارد. من هم مثل شما مردم زندگی می‌کنم، کارهایی که همه شما انجام میدید رو انجام میدم. 2 سال پیش برای مدت کوتاهی در یک رابطه خصوصی بودم و هرعکسی از من مربوط به اون زمان میشه.

 

امیدوارم برای شما چنین اتفاقی صورت نگیره که بعضیها هر جور که دوست داشته باشند در هر فضایی صحبت کنند.( یک برنامه تلویزیونی، یک روزنامه ورزشی و فضای مجازی)

 

سحر قریشی نیز قبلا به این موضوع واکنش نشان داده و نوشته بود: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم... مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.