2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نقشه مرگبار 2 خواهر برای سرقت طلای پیرزن

نقشه مرگبار 2 خواهر برای سرقت طلای پیرزن

چون می دانستم پیرزن طلاهای زیادی در خانه دارد تصمیم گرفتم که آن را سرقت کنم. موضوع را با خواهرم در میان گذاشتم که او با من همراه شد.

دوات آنلاین -دو خواهر که با انگیزه سرقت طلاهای پیرزنی او را با ضربه های چاقو به قتل رسانده و تحت تعقیب پلیس بودند بازداشت شدند.

 

به گزارش جام جم بیست و پنجم آبان امسال فردی با پلیس شهرستان سقز تماس گرفت و از کشف جسد زن 73 ساله همسایه شان خبر داد.

 

آغاز تحقیقات پلیسی

ماموران برای بررسی ماجرا در خانه این زن حاضر شدند و پی بردند این زن بر اثر ضربه های چاقو به قتل رسیده است. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شدطلاهای زن سالخورده بعد از قتل به سرقت رفته است.

 

جسد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده ای در این باره در دادسرا تشکیل و تحقیقات برای رازگشایی از ابعاد این پرونده و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد.

 

ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند که معلوم شد آنها اختلاف و درگیری با همسایه ها و اقوام نداشته اند که باعث کینه و انتقام گیری این چنین تلخ شود.

 

یک سرنخ

ماموران به تحقیقات میدانی و محلی ادامه دادند تا این که به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد در زمانی که پیرزن به قتل رسیده، دو زن را دیده اند که در حوالی خانه او مشاهده شده و پرسه می زدند.

 

همین سرنخ کافی بود که آن دو زن به عنوان مظنون تحت تعقیب پلیس قرار گیرند. جست وجوها برای یافتن این دو زن ادامه داشت تا اینکه سرانجام یکی از آنها شناسایی و بازداشت شد.

 

اعترافات زن جوان

متهم زن با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد تا اینکه در جریان تحقیقات اعتراف کرد و گفت: چون می دانستم که پیرزن طلاهای زیادی در خانه دارد تصمیم گرفتم که آن را سرقت کنم. موضوع را با خواهرم در میان گذاشتم که او با من همراه شد. به بهانه کمک به پیرزن په مقابل خانه اش رفته و به زور وارد آنجا شدیم. بعد از درگیری، پیرزن را با ضربه های چاقو کشتیم.

 

با اعتراف متهم زن، خواهرش نیز که در سرقت مرگبار با او همدست بود بازداشت شد.

 

او نیز گفته های همدستش را تایید کرد. متهمان روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند. در بازرسی از خانه هایشان بخشی از طلاهای سرقتی کشف شد.

 

دو خواهر متهم به قتل بعد از انتقال به محل جنایت در حضور تیم جنایی و بازپرس پرونده صحنه قتل را بازسازی کردند و قرار شد بعداز پایان یافتن تحقیقات، روانه زندان شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.