2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار و اذیت پس از ناكامی در ازدواج

آزار و اذیت پس از ناكامی در ازدواج

این دختر و پسر در اینستاگرام با هم آشنا شده بودند اما رابطه آنها پایانی تلخ داشت.

دوات آنلاین-مهماندار جوان هواپیما با شكایت دختر مورد علاقه‌اش كه با او در اینستاگرام آشنا شده بود، به اتهام آزار و اذیت پای میز محاكمه رفت و اتهام خود را رد كرد.

 

به گزارش جام‌جم، اواسط پاییز امسال دختری جوان به نام شبنم با مراجعه به كلانتری شهرک غرب از مرد جوانی به نام هومن به اتهام آزار و اذیت شكایت كرد و گفت: حدود یك سال قبل در اینستاگرام با هومن آشنا شدم. او به بهانه این‌كه می‌تواند برای من شغل مناسبی پیدا كند با من قرار گذاشت، اما با فریب مرا به خانه‌شان برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

با شكایت شبنم، ماموران اقدام به دستگیری هومن كردند، اما او از همان ابتدا اتهام خود را انكار كرد و گفت: شبنم صفحه شخصی من را در اینستاگرام دیده و از من خوشش آمده بود و از طریق یكی از دنبال‌كننده‌های صفحه من كه دختری به نام گلناز بود، شماره تماسم را پیدا كرد و به درخواست خودش با هم دوست شدیم. من هرگز او را به خانه‌مان دعوت نكردم و اتهام آزار و اذیت او را قبول ندارم.

 

با طرح شكایت دختر جوان، پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه كیفری یک استان تهران ارجاع شد و روز گذشته شاكی و متهم در جلسه محاكمه حاضر شدند. در ابتدای جلسه رسیدگی، شبنم شکایت خود را درباره آزار و اذیت متهم مطرح کرد.»

 

سپس متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: «اتهامم را قبول ندارم. هیچ وعده‌ای برای پیدا كردن شغل به شبنم نداده بودم. من و شبنم بعد از آشنایی به هم علاقه پیدا كردیم. او به من گفته بود كه پدرش معاون استاندار است و می‌تواند برای من وام بانكی بگیرد. بعد هم شرط كرد در صورتی با من ازدواج می‌كند كه مهریه سنگینی برایش تعیین کرده و خانه‌ای شخصی به نامش كنم. اما وقتی مادرم برای تحقیق از خانواده شبنم اقدام كرد، متوجه شد كه شبنم در مورد پدرش دروغ گفته و پدرش در خانه سالمندان زندگی می‌كند و معاون استاندار نبوده و نیست. برای همین خانواده‌ام با ازدواج من با دختری كه از ابتدا به من دروغ گفت مخالفت كردند. شبنم خیلی از این بابت ناراحت شد و این اتهام را به من زد كه از من انتقام بگیرد.»

 

رای پرونده بعد از مشورت قضات صادر می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.