2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مدل‌های مانتو سال 99 بر ای سلیقه‌ها و تیپ‌های مختلف

مدل‌های مانتو سال 99 بر ای سلیقه‌ها و تیپ‌های مختلف

انتخاب مانتو برای خانم‌ها براساس مدل سال 99 مساله ای چالش برانگیز است. اما اگر بدانید که دوست دارید تیپ اسپورت ، کلاسیک یا کژوال داشته باشید و بعد انتخاب کنید بهترین مدل مانتوی سال را انتخاب خواهید کرد.

دوات آنلاین-انتخاب مانتوی مد روز برای سال نو یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها محسوب می‌شود. برای اینکه بهترین مدل مانتوی سال 99 را انتخاب کنید ابتدا باید سلیقه‌تان را بشناسید.

 

همانطور که می‌دانید رنگ سال آبی کلاسیک است. می‌توانید یک مانتوی آبی کلاسیک انتخاب کنید یا اینکه در بخشی از اکسسوری‌هایتان را آبی کلاسیک کنید.

 

اما درباره بهترین مدل مانتوی سال 99 باید بگوییم که ابتدا باید تشخیص دهید سلیقه شما کلاسیک است یا اسپورت یا کژوال. اگر این موضوع را تشخیص دهید قطعا در انتخاب مدل مانتو یک گام بلند برداشته‌اید.

رنگ‌های تیره برای مانتوهای کلاسیک 99جذابیت زیادی دارد

مدل مانتوی کلاسیک سال 99

هرچند مدل‌های مانتوی سال جلوباز است و با توجه به اینکه در سال نو هوا رو به گرم شدن می‌رود به همین دلیل مانتو‌های خنک و جلوباز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر جزء افرادی هستید که تیپ کلاسیک دارید بهترین مدل مانتو که مد روز هم باشد مدل مانتو‌های جلوباز است که روی آستینها و یقه آن کارشده باشد.

مانتوهای کلاسیک سال 99 با تزئینات شلوغ همراه است

مدل سال 99  برای مانتو‌های کلاسیک کار روی آستین ها با پولک و مروارید است که خیلی شلوغ روی آستین‌ها کار می‌شود. البته اگر چنین مانتویی انتخاب می‌کنید حتما باید مراقبت خرده‌کاری‌های آن باشید و در شستشو دقت زیادی بکنید بهتر است این مدل مانتوها خشک‌شویی شود تا مانتو از سکه نیفتد.

 

بیشتر کارهای کلاسیک با پارچه‌های براق و ساتن تهیه شده‌است. علاوه بر آبی کلاسیک که رنگ سال است صورتی کم‌رنگ و شیری رنگ هم می‌تواند از رنگ‌های مناسب برای مانتو‌های کلاسیک باشد. البته نباید از مشکی فارغ شد این رنگ همیشه شیک و کلاسیک نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای مانتو باشد.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل تیپ مهمانی زنانه برای خانم‌های شیک پوش

 

مانتو‌های جلوباز بلند هستند شما می‌توانید مانتوهای جلوباز کلاسیک را با دامن بلند یا شلوار دوخت هماهنگ کرده و استفاده کنید. بهتراست با توجه به رنگ خرده‌کاری‌هایی که روی مانتو است رنگ دامن یا شلوارتان را انتخاب کنید.

ست کردن رنگ مانتو با شلوار یکی از اصول تیپهای کژوال است

مدل مانتوی کژوال سال 99 برای خانم‌های جوان

اگر از آن دسته دخترخانم های جوان هستید که نه تیپ کاملا اسپورت دارید و نه کاملا کلاسیک از تیپ کژوال استفاده می‌کنند. بهترین مدل مانتویی که برای این دخترخانم‌های جوان پیشنهاد می‌شود مانتوهای جلوباز می‌-دی است که با شلور جین یا دامن جین بسیار شیک است.

 

بیشتر بخوانید: چه لباس‌هایی ما را لاغرتر نشان می‌دهد

 

مانتوهای می‌-دی خرده‌کاری سنگین مانند مانتوهای کلاسیک ندارند عمده جنس پارچه انها پارچه ساده‌است. نوشته هایی از شاعران بزرگ ایرانی با خط نستعلیق می‌تواند تزئین مناسبی برای این مانتوها باشد.شما می توانید این مانتوها را با دامن‌های پلیسه هم بپوشید.

مدلهای کژوال سال 99 برای خانم‌های جوان بسیار مناسب است

برای مانتوهای کژوال نباید از روسری‌های کلاسیک استفاده کرد شال مناسبتر از روسری‌های حریر و ساتن است.

بهترین مدل مانتو اسپورت سال 99 معمولا تا روی زانو است

مانتو برای دخترانی با تیپ اسپورت

مانتوهایی که تا روی زانو هستند و مدل شنلی دارند برای دخترانی که تیپ اسپورت دارند مناسب است. می‌توانید این مانتوها را با پارچه‌های چهارخانه یا رنگ‌های شاد مانند سبز و صورتی و آبی آسمانی انتخاب کنید.

رنگ صورتی برای مانتوهای مدل اسپورت سال 99

کفش اسپورت و شلوارهای گلدار یا جین می‌تواند انتخاب مناسبی برای این مدل مانتوها باشد. البته مانتوهای تا روی زانو معمولا جلوبسته هستند اما اگر تمایل به استفاده از مانتو جلوباز دارید می‌توانید از مانتوهایی استفاده کنید که دکمه ندارند و با کمربند باز و بسته می‌شوند این مدل مانتوها می‌تواند به شما کمک کند که هر دو مدل مانتو را داشته باشید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.