2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آبی کلاسیک رنگ سال 2020 چه ویژگی‌هایی دارد

آبی کلاسیک رنگ سال 2020 چه ویژگی‌هایی دارد

آبی کلاسیک که از سوی شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب شده‌ است رنگی مابین آبی کاربنی و سرمه‌ای است. این رنگ به دلیل پیام قابل پیش‌بینی بودن که دارد به عنوان رنگ سال انتخاب شده‌ است.

دوات آنلاین-کمیته تعیین رنگ سال میلادی سال 2020 را سال رنگ آبی کلاسیک دانستند و به برندهای تولید لباس این رنگ را اعلام کردند. 

 

شرکت پنتون که هرسال با کمک تعداد زیادی کارشناس در حوزه، مد، روانشناسی، جامعه‌شناسی، رنگ شناس و طراح برای تعیین رنگ سال تشکیل جلسه می‌دهد اعلام کرد رنگ سال 2020 آبی کلاسیک است.

آبی کلاسیک رنگ سال 2020 چه رنگی است

آبی کلاسیک رنگی مابین آبی کاربنی و سرمه‌ای است. شرکت پنتون اعلام کرده‌است معتقد است رنگ آبی کلاسیک، جدا از محبوبیت جهانی القا کننده حس اعتماد، صداقت پایدار در دهه پیش رو است.

 

رنگ آبی کلاسیک  باعث ایجاد انعطاف‌پذیری می‌شود. رنگ آبی کلاسیک ما را تشویق می‌کند که به فراتر از آشکار نگاه کنیم و تفکر خود را گسترش دهیم. رنگ سال ۲۰۲۰ مارا به چالش عمیق فکر کردن به چشم‌اندارها و باز کردن جریان ارتباطات دعوت می‌کند.

 

پنتون یادآور شده‌است : رنگ آبی کلاسیک در عین سادگی بسیار زیباست و نمایانگر آسمان هنگام غروب، آب های آرام دریا و یک کاسه بلوبری است که ما را برای ورود به یک دهه جدید مطمئن و پایدار می سازد.

 

آبی کلاسیک به عنوان یک رنگ آرام بخش شناخته می شود که آرامش را به روح انسان هدیه می کند و باعث تمرکز بیشتر او می شود. رنگ آبی کلاسیک منظم، محدود و بی حد و مرز است.

 

لوری پرسمن معاون موسسه رنگ پنتون در این باره می گوید : ” آبی کلاسیک رنگی است که پیش بینی می کند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد و آینده چه چیزی را به همراه خواهد داشت؟ این رنگ به خوبی ارتباط برقرار می کند.”

 

جالب است بدانید شرکت پنتون هرساله رنگ سال را طی جلسات طولانی با کارشناسان انتخاب می‌کند معنای نام این شرکت هم (همه رنگ‌ها)است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.