2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مدل موی مناسب دختربچه های دبستانی
یک میکاپ آرتیست پیشنهاد می‌دهد:

مدل موی مناسب دختربچه های دبستانی

اگر از جمله مادرانی هستید که موهای فرزندتان را کوتاه می‌کنید کار شما از دیگران آسان تر است. نگهداری از موهای کوتاه برای بچه‌ها مناسب است زیرا هم راحت شانه می‌شود و جمع‌کردن نیاز ندارد و بچه‌ها راحت تر هستند هم اینکه با جابه‌جا شدن مقنعه اذیت نمی‌شوند.

دوات آنلاین-مدارس که آغاز می‌شود یکی از دغدغه‌های والدینی که دختربچه دارند این است که موهای آنها را چطور کوتاه کنند که بچه‌ها اذیت نشوند. شیما اسدی میکاپ آرتیست از مدل مویی می گوید که مناسب دختربچه هایی است که تازه میخواهند وارد مدرسه شوند:

اگر از جمله مادرانی هستید که موهای فرزندتان را کوتاه می‌کنید باید بگویم کار شما از دیگران آسان تر است. نگهداری از موهای کوتاه برای بچه‌ها مناسب است زیرا هم راحت شانه می‌شود و جمع‌کردن نیاز ندارد و بچه‌ها راحت تر هستند هم اینکه با جابه‌جا شدن مقنعه اذیت نمی‌شوند.

 

اگر فرزند شما موهای بلندی دارد و دوست دارد موهای بلند را نگه‌ دارد و راضی به کوتاه کردن آن نیست، بهتر است موها را یک دست بلند کنید و آن را ببافید. بافتنی که نه خیلی شل باشد که بعد از یکی دو ساعت موهای خرد از لابه‌لای آن بیرون بزند و بچه‌ را اذیت نکند و نه آنقدر سفت باشد که پوست سر بچه‌ را در بیاورد.

 

بافتن موها باعث می شود بچه‌ها احساس گرما و کلافگی نداشته‌ باشند. ضمن اینکه با حرکت مقنعه موها گره نمی‌خورد و در شانه کردن مجدد اذیتی برای بچه‌ها ندارد.

 پیش‌تر جلوی موی بچه‌ها را به صورت چتری کوتاه می‌کردند که در حال حاضر بعضی از مدارس از این مدل موی بچه‌ها ممانعت می‌کنند. با این حال چتری هم می تواند راه مناسبی برای مرتب نگه‌ داشتن جلوی موی بچه‌ها باشد.

 

اگر چتری به اندازه زده شود و جلوی چشم بچه را نگیرد بسیار مناسب است. چتری‌های بلند در دراز مدت باعث می‌شود مشکلاتی در دید بچه‌ها درست شود.

 

اگر تمایل دارید جلوی موهای فرزندتان را به صورت چتری کوتاه کنید توجه داشته‌ باشید موها باید تا بالای ابرو‌ها یا نهایتا روی ابرو‌ها باشد تا چشم بچه‌ها را اذیت نکند. مابقی موی بچه‌ها را هم می‌توانید ببافید.

 

هرچند دم‌اسبی هم مدل قشنگی است اما سفتی دم اسبی سبب می‌شود پوست کف سر بچه‌ها اذیت شود. از آنجایی که بچه‌ها دستهای کوچکی دارند و نمی‌توانند موهایشان را مدیریت کنند یا ممکن است انگشت‌های آنها به خاطر کوچکی درد بگیرد بهتر است از گیره برای جمع کردن موهایشان استفاده نکنید چون اگر باز شود بچه‌ها نمی‌توانند دوباره گیره را ببندند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.