2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آزار دختر جوان با تهدید عکس خصوصی

آزار دختر جوان با تهدید عکس خصوصی

دو پسر ضمن اخاذی از دختر جوان او را در محلی خلوت مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس رهایش کردند.

دوات آنلاین-پسری که متهم است با تهیه عکس خصوصی دختری جوان از او اخاذی کرده و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است بعد از ماه‌ها فرار دستگیر شد.

 

ماجرای این پرونده به اواسط بهار امسال بر می‌گردد که دختر جوانی همراه خانواده‌اش به دادسرای جنایی مراجعه کرد و از آزار و اذیت و اخاذی خبر داد.

 

دختر جوان در مورد ماجرای منجر به آزار و اذیت خود گفت: من 5 سال پیش با پسری دوست بودم و عکس‌هایی با او داشتم که اواخر سال گذشته برایم ارسال شد و فردی که آن را ارسال کرده غریبه بود و تهدید کرد اگر صد میلیون ندهم آنها را منتشر خواهند کرد. من پولی که آنها خواسته بودند را نداشتم اما مقداری طلا و پول داشتم که به آنها دادم و فکر کردم که ماجرا تمام شده است.

 

این دختر ادامه داد: دوباره اوایل امسال بود که بار دیگر با من تماس گرفتند و گفتند که باید باز هم به آنها پول بدهم اما من که دیگر پولی نداشتم با آنها قرار گذاشتم تا ببینم‌شان و صحبت کم. اول یکی از آنها جلو آمد و گفت که دو نفر هستند و باید نظر نفر دوم را هم جلب کنم چون اگر او هم بی خیال شود عکس در اختیار دوستش هم هست که ممکن است او منتشر کند.

 

به همین دلیل من همراه فردی که سر قرار آمده بود، رفتم. او ما به پارکینگ یک ساختمان مسکونی برد. در آنجا همدستش من را مورد آزار و اذیت قرار داد اما ناگهان یکی از همسایه‌ها سر رسید و آنها من را سریع در ماشین انداختند و به جای خلوتی بردند این بار هر دوی آنها من را آزار دادند و بعد هم در گوشه‌ای رها کردند.

 

با توجه به اینکه دختر جوان یکی از دو پسر را به عنوان هم محلی شناسایی کرده بود تحقیقات برای دستگیری او و همدستش آغاز شد. در نهایت هفته گذشته متهم فراری که هم محلی قربانی بود شناسایی و دستگیر شد.

 

این  پسر که کاوه نام دارد در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من این عکس را از گوشی پسری که چندسال پیش با آن دختر دوست بود برداشتم، ‌یکبار برای کاری گوشی او را امانت گرفتم و این عکس را بدون اطلاع او برداشته بودم. آن عکس را برداشتم و گفتم شاید یک روزی به دردم بخورد، ‌از آن ماجرا گذشت تا اینکه دوستم ساسان به طور اتفاقی عکس را در گوشی من دید و پیشنهاد اخاذی را داد. من اول موافقت نکردم اما بعد دیدم که حرف کلی پول است و در نهایت قبول کردم.

 

این متهم همچین با اعتراف به اخاذی و آزار دختر جوان گفت: دفعه دوم قرار نبود که او را اذیت کنیم اما وقتی در پارکینگ بودیم اول ساسان شروع کرد و بعد هم من وسوسه شدم.

 

با این اعترافات این متهم بخشی از پرونده که به آزار و اذیت مربوط است به دادگاه کیفری استان تهران رفت و بخشی از آن که مربوط به اخاذی و آدم ربایی است همچنان در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است. متهم دوم نیز همچنان تحت تعقیب قرار دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.