2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اعترافات عاملان قتل 2 زن جوان

اعترافات عاملان قتل 2 زن جوان

دو مرد جوان دو زن را به قتل رساندند تا اموالشان را سرقت کنند. متهمان ابتدا با مقتولان درگیر شدند و سپس آنها را کشتند.

دوات آنلاین-دو مرد جوان که به خانه دو زن رفته و آنها را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند و اتهام خود را قبول کردند.

 

این دوجوان یک سال قبل به خانه‌ای در تهرانپارس رفته و  برای سرقت اموال دو زن دست وپای آنها را بستند و هر دو را به قتل رساندند.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که روز سه شنبه در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و برای متهم ردیف اول به اتهام مباشرت در دو فقره قتل و مباشرت در سرقت و برای متهم ردیف دوم که در زمان قتل نوجوان بود به اتهام معاونت در قتل و مباشرت در سرقت درخواست مجازات کرد.

 

در ادامه اولیای‌دم هر دو زن در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

 

در ادامه متهم ردیف اول به نام فریدون در جایگاه قرار گرفت او اتهام را قبول کرد و گفت: من در قصابی کار می‌کردیم. همیشه چاقوی قصابی همراه خودم داشتم روز حادثه هم با همدستمبه خانه مقتولان رفتیم. آنها از ما درخواست پول می‌کردند. وقتی به آنها اعتراض کردم عصبانی شدند و با هم درگیر شدیم من از شدت عصبانیت از سعید خواستم تا دست و پای آنها را ببندد و بعد هم با چاقوی سلاخی که داشتم آنها را به قتل رساندم. با کمک سعید اموال آنها را سرقت و فرار کردیم.

 

سپس متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: بعد از درگیری فریدون به من نگفت که قصد قتل دارد او به من گفت که اموالشان را سرقت می‌کنیم زمانی که من داشتم وسایل را می‌گشتم که پول و طلا بردارم متوجه شدم که فریدون آنها را به قتل رسانده‌ است. من از اتفاقی که افتاده‌ است پشیمان هستم و همان موقع هم به فریدون گفتم کاری که کرد اشتباه است. در آن زمان نوجوان بودم درخواست دارم دادگاه من را ببخشد. توبه کرده ام و می‌خواهم زندگی سالمی داشته باشم .

 

با اتمام جلسه دادگاه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.