2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل بهار شاهین بازیگر ترکیه ای

بیوگرافی کامل بهار شاهین بازیگر ترکیه ای

بهار شاهین بازیگر و مدل ترکیه‌ای تنها فرزند خانواده است و پدر و مادرش وقتی او نوجوان بود جدا شدند. بیوگرافی کامل بهار شاهین را بخوانید:

دوات آنلاین-بهارشاهین، بازیگری که از نوجوانی فعالیت خود را آغاز کرده‌ از بازیگران معروف ترکیه است که با سریال های تلویزیون به سینمای ترکیه معرفی شد.

 

بهار شاهین متولد سال 1998  و تنها فرزند پدر و مادرش است. پدرو مادر بهار زمانی که او دختری 14 ساله بود از هم جدا شدند او با مادرش زندگی می‌کرد تا اینکه دو سال پیش زندگی مستقل خود را آغاز کرد.

بهارشاهین به دلیل ظاهرش مورد توجه برند های لباس قرار دارد

بازیگری بهار شاهین از دوران دبیرستان

بهارشاهین از دوران دبیرستان تئاتر بازی می‌کرد و وقتی کمی سنش بیشتر شد به صورت حرفه‌ای بازیگری تئاتر را  آغاز کرد. او در کلاس های استادان بزرگ بازیگری ترکیه شرکت کرد و سپس برای گذراندن یک دوره آواز و فن بیان  ثبت نام کرد شرکت در همین کلاس ها بود که باعث شد با یک تهیه کننده آشنا شده و نظر او را برای بازی در سریال‌های تجاری ترکیه ای جلب کند. او اولین‌بار در سریال زندگی من بازی کرد و به این ترتیب وارد سریال‌های تلویزیون ترکیه‌ای شد.

 

بهار بعد از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری در شهر استانبول تحصیل کرد. او در کنسرواتور دانشگاه استانبول درس خواند و مهارت‌های بیشتری را به دست آورد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل مهمت اوزان دولونای

 

بهار در سریال استانبول ظالم نقش آفرینی کرده‌ و با بازیگران مطرح دیگری مانند سیمای بارلاس و  مینه توگای و مهمت اوزان  بازی کرده‌ است. بهار در این سریال نقش کرت را بازی می کند دختری جوان که می‌خواهد یک شبه ره صدساله برود و در قبال دریافت پول قبول می‌کند با پسری معلول ازدواج کند. او نمی‌داند پسری که قرار است با او ازدواج کند فردی معلول است. زمانی که کرت برای ازدواج به استانبول می‌آید خانواده‌اش متوجه شده و برای پس دادن پولی که کرت گرفته در خانه عموی جوان معلول مشغول به کار می‌شوند.

بهارشاهین از دوران نوجوانی تئاتر بازی می کرد

با کاری که کرت کرده‌است خانواده‌اش درگیر مشکلات شدیدی می‌شوند.

.

زندگی شخصی بهار شاهین

بهار علاوه بر اینکه بازیگری می‌کند به عنوان مدل عکاسی نیز فعالیت دارد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل هانده ارچل

 

بهار درباره زندگی شخصی اش می‌گوید: پدر و مادرم من از هم جدا شدند اما من اطمینان دارم که مهمترین فرد زندگی آنها هستم آنها هردو در کارهایی که من می‌کنم مرا پشتیبانی می‌کنند و از اینکه چنین پدر و مادری دارم بسیار خوشحال هستم.

بهارشاهین در سریال استانبول ظالم بازی کرده است

او به خاطر فیزیکش بسیار مورد توجه برند های مطرح لباس و لوازم آرایشی است.

 

بهار شاهین 165 سانتی‌متر قد و 48 کیلو وزن دارد. به گفته مادرش او از کودکی بسیار ظریف بود هرچند غذای زیادی می‌خورد. بهار شاهین مدتی است که به صورت حرفه‌ای نیز ورزش می‌کند و تلاش می‌کند اندامش را شاداب و جوان نگه‌ دارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.