2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
انتقام‌گیری عاشق شکست‌خورده از دختر خاله

انتقام‌گیری عاشق شکست‌خورده از دختر خاله

متهم می‌گوید قصد داشت با یکی از دخترخاله‌هایش ازدواج کند اما خواهر او مانع شد و به همین دلیل دست به انتقام‌گیری زد.

دوات آنلاین-رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جوانی خبر داد که برای انتقام از دختر خاله اش که مانع ازدواج او با خواهرش شده بود، نقشه سرقت موبایل وی را عملیاتی کرد.

 

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" در تشریح این خبر گفت: بیست و چهارم دی ماه سال جاری خانم جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110¬، از وقوع سرقت گوشی موبایل گرانقیمت اش توسط مردی به کلانتری 101 تجریش اعلام شکایت می کند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی اظهار می داشت که گوشی موبایلش با تهدید و به زور سرقت شده است، عنوان کرد: پرونده با موضوع سرقت بعنف تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: شاکی پس از حضور در پایگاه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 9 شب حادثه زنگ آپارتمان به صدا در آمد تا در را باز کردم، ناگهان مرد ناشناسی که صورت خود را پوشانده بود به سمتم حمله ور شد و با تهدید گوشی موبایلم را سرقت کرد و بلافاصله از محل گریخت. در این خصوص به شخصی مظنون نیستم.

 

سرهنگ دستخال افزود: کارآگاهان در گام نخست از تحقیقات، متوجه شدند شاکی با یکی از بستگانش بنام فرهاد 27 ساله که پسرخاله وی است به علت مشکلات خانوادگی قطع رابطه کرده است. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات مجدد از شاکی انجام و شامی در ادامه این گونه بیان کرد، فرهاد خواستگار خواهرم است و از آنجایی که فرهاد بیکار است مانع ازدواج او با خواهرم شدم .

 

کارآگاهان بدنبال اظهارت شاکی و با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه حامد در محدوده تجریش شدند. با دستور قضائی متهم در بیست و ششم دی ماه دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش گوشی تلفن همراه شاکی کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم منتقل شد.

 

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و در خصوص انگیزه خود گفت، من خواستگار دختر خاله ام بودم ولی به علت اتفاقاتی که از سوی خواهرش افتاد این خواستگاری بهم خورد و چند ماه است خواهر وی برای تخریب شخصیت من در فضای مجازی اقدام به تهمت و ... می کند و برای اینکه به کار وی خاتمه دهم گوشی موبایلش را سرقت کردم.

 

این مقام پلیسی در پایان گفت : باتوجه به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی وی یا صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی روانه زندان شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.