2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جنایت هولناک خواستگار شکست خورده

جنایت هولناک خواستگار شکست خورده

پسر جوان بعد از قتل دختر مورد علاقه اش فراری شد و پلیس اکنون در تعقیب او است.

دوات آنلاین -خواستگار کینه جو وقتی از خانواده دختر مورد علاقه اش جواب رد شنید برای انتقام دختر جوان را با شلیک گلوله کشت. 

به نوشته روزنامه جام جم، عصر پنجشنبه ۱۳ آبان امسال، صدای شلیک گلوله سکوت یکی از خیابان های حوالی شهرک آناهیتا در کرمانشاه را شکست. 

زمانی که مردم سراسیمه از خانه هایشان بیرون آمدند، پسر جوانی را دیدند که با سلاح کلاشینکف در دست از محل فرار کرد و دختری نیز زخمی روی زمین افتاده بود. 

دقایقی بعد با تماس اهالی، نیروهای امدادی و پلیس خود را به آنجا رساندند و دختر زخمی به بیمارستان انتقال یافت اما جان خود را از دست داد. 

با معاینه جسد مشخص شد، آثار تصادف با خودرو و اصابت پنج گلوله روی بدن این دختر وجود دارد. ماموران در جریان تحقیقات توانستند خانواده دختر را شناسایی کنند و با تحقیق از آنها متوجه شدند که قاتل، خواستگار سابق این دختر بوده که پس از شنیدن جواب رد از خانواده این دختر برای انتقام، دختر جوان را کشته است. 

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/08/18
عشقهای این دوره زمونه هم دروغیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.