2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نقشه پلید خواستگار قلابی برای دختران دم بخت

نقشه پلید خواستگار قلابی برای دختران دم بخت

این مرد وانمود می‌کرد فردی ثروتمند است که عاشق دختر جوان شده است و می‌خواهد با او ازدواج کند اما در واقع برای نقشه‌ای که از قبل کشیده بود برنامه‌ریزی می‌کرد.

دوات آنلاین-مرد جوانی که با فریب دختران جوان به عنوان خواستگار به خانه آنها نفوذ می‌کرد و پس از آن در فرصتی مناسب دست به سرقت از خانه‌ آنها می‌زد با زیرکی یکی از قربانیان به دام افتاد.

 

چندی پیش دو شکایت مشابه در داسرای ویژه سرقت مطرح شد که خانه‌هایی در غیاب صاحبخانه‌های مورد دستبرد قرار گرفته بود. بنابراین تحقیقات آغاز شد و کارآگاهان پس از بررسی صحنه جرم و شواهد و مستندات به این نتیجه رسیدند که سارق فردی آشنا است.

 

دلیل ماموران برای اینکه سرقت از سوی فردی آشنا انجام شده است این بود که سارق هنگام ورود کلید داشت و قفلی را تخریب نکرده بود. مورد دوم اینکه سارق بدون دردسر به سراغ محل طلاها و اجناس ارزشمند رفته بود و این نیز حکایت از آن داشت که سارق خانه‌ها را به خوبی می شناخته است.

 

در پی اطلاعاتی که پلیس به مالباختگان داد آنها حساس شدند و دومین مالباخته پس از مدتی با مراجعه دوباره پلیس خواستگار دختر خانواده را به عنوان مظنون به سرقت معرفی کرد و گفت: دختر ما در یکی از دانشگاه‌های معتبر درس می‌خواند. او چندی پیش با پسری آشنا شد که خود را فرد موجهی نشان داده است اما بازبینی فیلم سرقت از خانه‌مان چیزی را به ما ثابت کرد که باورش برایمان سخت بود.

 

دختر جوان که او نیز به مرکز پلیس مراجعه کرده بود در این باره گفت: من مدتی قبل به‌طور اتفاقی با پسری آشنا شدم. او می‌گفت والدینش ساکن کانادا هستند و خودش هم مرتب در رفت و آمد به کانادا است. آن پسر همچنین می‌گفت در کانادا دوره بازیگری دیده است و به زودی در یک فیلم مهم بازی می‌کند. او گفت از من خوشش آمده است و قصد ازدواج با مرا دارد. پس از آن رابطه ما شروع شد و حتی آن پسر به خواستگاری‌ام آمد و با پدر و مادرم صحبت کرد و به عنوان خواستگار و اینکه قصد نامزد کردن با من را دارد به خانه ما رفت و آمد پیدا کرد تا این‌که مدتی قبل من و خانواده‌ام تصمیم گرفتیم به سفر برویم و او هم گفت باید به کانادا برود. چند روز بعد که برگشتیم، فهمیدم برخلاف گفته‌اش در ایران است. سراغش رفتم و ماجرا را پرسیدم که او گفت سفرش لغو شده و قرار است والدینش برای برگزاری مراسم نامزدی به ایران بیایند. این در حالی بود که همان مدتی که ما به سفر رفته بودیم و او هم قرار بود به کانادا برود از خانه ما دزدی شد حالا من به او شک دارم.

 

این دختر برای ادعای خود و معرفی خواستگارش به عنوان مظنون سرقت خانه‌اشان دلیلی هم به ماموران ارایه داد و گفت: وقتی شما گفتید سارق آشنا است ما فیلم دوربین مداربسته را با دقت نگاه کردیم. ‌درست است که سارق چهره خود را کاملا پوشانده و نمی‌شود هویت او شناسایی کرد اما من متوجه شدم دزد همان ساعتی را به دست دارد که به‌عنوان هدیه تولد برای خواستگارم خریده بودم.

 

با این سرنخ جدید دست خواستگار قلابی رو شد و ماموران او را دستگیر کردند. این مرد جوان که در بررسی‌ها مشخص شد مجرمی سابقه دار است در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: من قبلا به اتهام کلاهبرداری در زندان بودم و همانجا این شگرد را از هم سلولی‌هایم یاد گرفتم. بعد از آزادی با کرایه خودروهای گرانقیمت سر راه دختران ثروتمند قرار می‌گرفتم و ادعا می‌کردم در کانادا بازیگری خوانده‌ام و خانواده‌ام نیز ساکن آن کشور هستند. سپس با این ترفند به خواستگاری دختران می‌رفتم و بعد از این‌که به خانه‌شان راه پیدا می‌کردم در فرصتی مناسب از کلید خانه آنها کلید یدک می‌ساختم و سر فرصت سرقت می‌کردم.

 

این متهم در حال حاضر به خاطر دو فقره سرقت به این شیوه در بازداشت به سر می‌برد و به دستور بازپرس پرونده تحقیقات از او ادامه دارد تا موارد مشابه احتمالی نیز بررسی شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/10/28
خیلی مسخره است که دخترها با دیدن یک ماشین و چند تا دروغ گول میخورن و هیچ کدوم هم عبرت بقیه نمی شوند -هنوز هویت و خانواده طرف مشخص نشده اجازه میدن که تو خونشون رفت و امد داشته باشه
ناشناس 1398/10/28
مردم عادت کردند لقمه را دور سرشون بچرخونند و امنیت و آرامش خودشون را با تکیه بر مواردی که به صورت سنتی و بدون هیچ اطلاعی از واقعیات باورش کردند مثل درب ضد سرقت، دزدگیر، دوربین و ... به دست باد بسپارند، در حالیکه قفل ضد دیلم که روی درب آپارتمان نصب باشه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره ها و بالکن، دیگه اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیده باشند، به هیــــــچ روشی نمیتونن وارد بشن.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.