2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آزار زن جوان در كمینگاه 3 شیطان

آزار زن جوان در كمینگاه 3 شیطان

پزشكی قانونی آثار ضرب و جرح و آزار و اذیت زن جوان را تایید كرده و محاكمه متهمان به‌زودی در شعبه نهم دادگاه انجام خواهد شد.

دوات آنلاین-گم‌شدن گوشی تلفن‌همراه زن جوان، اولین زنگ خطر برای او بود. زن جوان نمی‌دانست برای پرداخت پول و پس گرفتن گوشی‌اش پا به كمینگاه اعمال شیطانی سه مرد می‌گذارد. سه متهم پرونده كه با قصد اخاذی و آزار و اذیت او را به باغی در دماوند كشانده بودند، توسط ماموران دستگیر و راهی دادگاه كیفری یک استان تهران شدند.

 

به گزارش جام‌جم، اواخر آبان امسال، زنی جوان با ظاهری آشفته و زخمی همراه شوهر خود به پلیس دماوند مراجعه و ادعا كرد از سوی سه مرد مورد آزار و اذیت و ضرب و جرح قرار گرفته است. ملیحه 23 ساله به پلیس گفت: چند وقت قبل گوشی تلفن‌همراهم را گم كرده بودم. از چند روز قبل فردی ناشناس با من تماس می‌گرفت و می‌گفت گوشی من را پیدا كرده است.

 

من را تهدید می‌كرد اگر دو میلیون تومان برای او تهیه نكنم، عكس‌های داخل گوشی را منتشر خواهد كرد. من هم پول را تهیه كردم و به آدرسی كه داده بود بردم. اما او من را با تهدید و كتک، داخل یك باغ كشاند و با همدستی دو مرد دیگر مورد آزار و اذیت قرار داد و در برابر مقاومت من، به شدت كتكم زدند.

 

با اطلاعاتی كه ملیحه از محل وقوع حادثه در اختیار ماموران قرار داد، پلیس محل را زیر نظر گرفت و مشخص شد یكی از متهمان، نگهبان باغی بوده كه جنایت سیاه در آن رخ داده بود.

 

متهم دستگیر شد و همدستان خود را به ماموران معرفی كرد. هر چند آنها در اولین برخورد با پلیس به عمل شیطانی خود اعتراف كرده بودند، اما در تحقیقات مقدماتی در دادگاه، منكر اتهام خود شدند.

 

هفته گذشته متهمان و شاكی پرونده در مواجهه حضوری در شعبه نهم، مقابل قاضی محمدی كشكولی قرار گرفتند.

 

ملیحه رو به قاضی گفت: شش سال قبل با همسرم ازدواج كردم و برای كار و زندگی از افغانستان به ایران آمدیم. اما چند ماه قبل تصمیم گرفتیم مدتی به تركیه برویم. آنجا كار خوب پیدا نكردیم و در راه برگشت به ایران بودیم كه گوشی من گم شد. همسرم گوشی خودش را به من داد و چند روز بعد از رسیدن ما به داخل كشور، مزاحمت‌های یك فرد ناشناس به گوشی همسرم آغاز شد. او شماره همسرم را از گوشی من پیدا كرده بود. همسرم پیش از این بارها به من تذكر داده بود در گوشی از خودم عكسی نداشته باشم و من كه می‌دیدم آن مرد من را تهدید به انتشار عكس‌هایم می‌كند، ترسیدم موضوع را به شوهرم بگویم. دو میلیون تومان پول خواست و من از پس انداز شوهرم پول را برداشتم تا هر طور شده از شر تهدیدش خلاص شوم. زمانی كه به آدرس او رفتم، با همدستی دو دوست دیگرش نیت شومش را عملی كرد.

 

زن جوان در ادامه گفت:زمانی كه همسرم متهمان را دید، یكی از آنها را شناخت و گفت وقتی داشتیم به ایران برمی‌گشتیم او را در مرز تركیه دیده بود. ظاهرا همان وقت گوشی من را سرقت كرده بود.

 

متهمان یك به یك مقابل قاضی قرار گرفتند و ادعا كردند زن جوان را نمی‌شناسند. یكی از آنها كه سرایدار باغ بود، گفت:من فقط یك بار این خانم را دیدم. آن روز مشغول باغبانی بودم كه دیدم سوار ماشین صاحب باغ شد و رفت. او را نمی‌شناسم و حرف‌هایش را قبول ندارم.

 

پزشكی قانونی آثار ضرب و جرح و آزار و اذیت زن جوان را تایید كرده و محاكمه متهمان به‌زودی در شعبه نهم دادگاه انجام خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.