2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اعتراف به قتل برادر اوتیسمی

اعتراف به قتل برادر اوتیسمی

برادر هشت ساله ام به بیماری اوتیسم مبتلا بود. او مدام خانواده ام را اذیت می کرد و از دست آزارهایش خسته شده بودم.

دوات آنلاین-مرد جوان که از اذیت های برادر بیمارش خسته شده بود او را به قتل رساند.

 

به گزارش جوان، شامگاه سه شنبه ۲۶ آذرماه ماموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه با تماس امدادگران اورژانس از مرگ مشکوک پسربچه ای هشت ساله باخبر و در محل حاضر شدند.

 

بررسی شیارهای روی گردن طفل خردسال حکایت از آن داشت که کودک بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن جان باخته است. مادر او در اولین تحقیقات گفت: من در حال کار داخل آشپزخانه بودم که متوجه شدم پسرم حالش بد شده است. فهمیدم که چیزی را قورت داده و دچار خفگی شده است که امدادگران اورژانس را خبر کردم آنها وقتی به خانه مان آمدند و بچه را معاینه کردند، گفتند که او فوت شده است.

 

پدر طفل هم عنوان کرد: وقتی از ماجرا باخبر شدم، خودم را به خانه رساندم و دیدم بچه هشت ساله ام فوت شده و از برادرش خبری نیست.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این باره به جریان افتاد تا اینکه ساعت 2 و نیم بامداد روز گذشته پسر بزرگ خانواده خودش را تسلیم پلیس کرد.

 

او با اعتراف به قتل برادرش گفت: برادر هشت ساله ام به بیماری اوتیسم مبتلا بود. او مدام خانواده ام را اذیت می کرد و از دست آزارهایش خسته شده بودم. روز گذشته در حالی که کلافه ام کرده بود او را خفه کردم و از خانه خارج شدم. ابتدا راهی فرهنگسرایی در نزدیکی خانه مان شدم و با دوستم تماس گرفتم. وقتی به محل آمد، ماجرا را با او در میان گذاشتم که خواست خودم را تسلیم پلیس کنم.

 

تحقیقات از متهم در این باره جریان دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
جعفرپور 1398/10/05
برادر ها (قاتل و مقتول) و پدر و مادرشان قربانی بیفکری و بی مسولیتی مسولین امر هستند . کاش قدری اینت افراد و خانواده درک شوند.
سعید 1398/09/28
اوتیسم بیماری قرن جدید هست ومتاسفانه هیچ درمانی برای اون نیست .قضاوت در مورد اینکه در اون لحظه چه حالی داشته اسان نیست باید جای اون زندگی کرده باشین تا بفهمین خانواده های افراد اوتیسمی چه عذابی می کشن
ناشناس 1398/09/28
چقدر بی رحم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.