2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی میلاد حسین پور بازیگر نقش نوجوانی جاوید در سریال وارش

معرفی میلاد حسین پور بازیگر نقش نوجوانی جاوید در سریال وارش

سریال وارش و بازی در نقش نوجوانی جاوید باعث شد میلاد حسین پور شناخته شود. درباره کارنامه کاری و بیوگرافی این بازیگر کم سن و سال بخوانید:

دوات آنلاین-نقش جاوید در سریال وارش از جمله نقش‌های کلیدی این سریال است که دوران نوجوانی انی نقش را میلاد حسین پور به خوبی آن را بازی کرده است. یکی از دلایل موفقیت حسین پور در این نقش گیلانی بودن خود او است.

 

تلاش برای حرفه‌ای شدن

به نوشته بخارمگ  میلاد حسین پور 4 آبان سال 1380 در شهرستان آستانه اشرفیه به دنیا آمد. او با وجود سن کمی که دارد تا کنون در 4 سریال و 4 فیلم و تله فیلم بازی کرده است. او در گفتگو با بخار مگ گفته علاقمند به بازیگری است  و هدفش ادامه این رشته به صورت جدی و حرفه ای در آینده است.

معرفی میلاد حسین پور بازیگر نقش نوجوانی جاوید در سریال وارش

سریال‌های میلاد حسین پور

1- گذر از رنج ها (سال 1393): این سریال مجموعه درام تلویزیونی تاریخی، اجتماعی، سیاسی بود که فریدون حسن پور آن را کراگردانی کرد و در ۳۶ قسمت از شبکه یک پخش شد. حسین پور در این سریال با بازیگرانی مثل شیوا طاهری، بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌بیگی و مجید پتکی هم‌بازی بود.

 

2- روزهای بهتر (سال 1396): این سریال مجموعه‌ای اپیزودیک به کارگردانی حمیدرضا لوافی بود که میلاد حسین پور در یکی از اپیزودهای آن با نام گذر از مه بازی کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش بزرگسالی یوسف سریال وارش

 

3- کوبار (سال 1396): میلاد حسین پور در این سریال باز هم جلوی دوربین فریدون حسن‌ پور رفت. کوبار عنوان مجموعه درام تلویزیونی اجتماعی و داستانی است که از شبکه دو سیما پخش شد.

معرفی میلاد حسین پور بازیگر نقش نوجوانی جاوید در سریال وارش

4- وارش (سال 1398): این سریال به کارگردانی احمد کاوری داستانی تاریخی- عاشقانه دارد. میلاد حسین پور در این سریال در نقش نوجوانی جاوید دختر وارش بازی می‌کند. او عاشق شکوفه دختر تراب شده و این پرسش را برای مخاطبان پیش آورده است که آیا جاوید و شکوفه با هم ازدواج می‌کنند؟

 

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش نوجوانی یوسف در سریال وارش کیست

 

فیلم‌های میلاد حسین پور

1- سکوت رعنا به کارگردانی بهزاد رفیعی سال 1393

2- ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده سال 1393

3- بلوگا به کارگردانی مهدی جعفری سال 1395 (تله فیلم گیلانی "بلوگا" منتخب جشنواره فیلم نوجوانان در اشلینگل آلمان شد.)

4- تله فیلم قدم خیر به کارگردانی مسعود فرخنده سال 1396

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.