2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مد امسال برای تیپ زمستانی چیست

مد امسال برای تیپ زمستانی چیست

تیپ زمستانی امسال بیشتر بر پایه پالتوهای مدل خرسی و پلیورهای بافت است. اگر قصد دارید شما هم جزو خوش تیپ ها زمستانی باشید این مطلب را بخوانید:

دوات آنلاین-تیپ زمستانی بسیار متنوع است اما از میان انواع و اقسام البسه که می‌توان در فصل سرما پوشید فقط چند نوع آن هر سال مد می‌شود و شیک پوش‌ها سراغ آن می‌روند. پالتوهای مدل خرسی و پلیورهای بافت هم امسال برای تیپ زمستانی مردانه وزنانه مد شده است.

 

به مدها گذشته برمی‌گردیم

تا همین چند وقت پیش با پخش سریال شهرزاد، موج عظیمی از زنان کت‌دامن پوش را می‌دیدیم. مسئله این نیست که کت و دامن تا قبل از شهرزاد برای زنان وجود نداشته یا کسی از آن استفاده نمی‌کرده، مسئله این است که بعد از دیدن این سریال، این استایل کت و دامن برای بسیاری زیبا و جذاب و بر سلیقه‌شان اثر داشت. برخی معتقدند که ما داریم به مد زمان گذشته خود برمی‌گردیم.

 

مکس مارا، شرکت طراحی مد ایتالیایی، یکی از مثال‌های عینی جمله قبل است که طراحی‌هایش همچنان بوی دهه ۱۹۸۰ را می‌دهد؛ اما همانطور که «ایرنا زندگی» بارها در مطالب خود آورده است، ست کردن و استایل مورد علاقه لباس، بسته به سلیقه شخصی است. پس همانطور که افرادی عاشق کت و دامن می‌شوند برخی هم همچنان انتخابشان شلوار جین است.

مد امسال برای تیپ زمستانی چیست

پالتوهای مدل خرسی مد زمستانی زنانه

یادتان هست که زمستان و پاییز پارسال کت و پالتوهای خز مد شده بود؟ پالتوهای مو داری که‌ کلی جنجال و نقد به همراه داشت. بسیاری از افراد از استفاده پوست حیوانات برای این پالتوها راضی نبودند و این نارضایتی را هم اعلام کردند؛ البته همه‌ی این پالتوها از پوست طبیعی حیوانات نبودند. بیشتر این لباس‌ها از الیاف پلاستیکی تولید و پرداخت شده بودند.

 

بیشتر بخوانید: شیک‌ترین رنگ‌ها برای تیپ زمستانی کدام‌ها هستند

 

خلاصه که امسال زیاد خبری از این چرم‌های مودار نیست؛ اما به جایش پالتوهای مدل خرسی آمده است. اسم این مدل به علت بزرگی حجمی که دارد این‌ طور نامگذاری شده و البته خیلی بی‌ربط به کت عروسک تدی کوچولو هم نیست. تدی کوچولو یک عروسک خرسی است. از این رو به این پالتوها، کت‌های تدی هم می‌گویند.

 

پالتوهای مدل خرسی یکی از پرطرفدارترین مدهای کالکشن پاییز و زمستان برای زنان است. سلبریتی‌هایی مانند ایزابل گلارت، السا هاسک، هیلی بالدوین و کیم کارداشیان از طرفداران این مدل کت‌ها هستند.

 

بیشتر بخوانید: شیک‌ترین تیپ زمستانی زنانه با پالتو و کاپشن

 

رنگ کت تدی کرم بود و به همین‌خاطر بیشتر افراد هم این رنگ را اورجینال دانسته و می‌پوشند؛ اما این کت در رنگ‌های مختلف زرد، آبی و فیروزه‌ای هم است. مدل پالتوهای تدی، در انواع بلند، کوتاه و زیپ خور یا دکمه خور موجود است که می‌توانیم بر اساس سلیقه خود از بین آنها انتخاب کنیم.

مد امسال برای تیپ زمستانی چیست

مد امسال؛ پلیورهای بافت مردانه

معروفیت پلیورهای بافت به علت فیلم‌هایی است که کریس ایونز، دنیل کریج و رابرت پتینسون بازی کرده‌اند. جالب اینجاست بیشتر کسانی که فیلم کریس ایونز را دیده‌اند درباره پلیور سفید بافت درشت او، بیشتر از فیلمی که بازی کرده‌ است صحبت می‌کنند و انگار محبوبیت پلیور او از شخصیت ایونز پیشی گرفته است.

 

دنیل کریج سویشرت بافتنی‌ای در فیلم به تن داشت و این علاوه بر موج مد بافت‌ها نکته‌ای دیگر هم به همراه دارد. این که هالیوود دارد به سمت مد دیگری به جز لباس‌های چرمی نیز حرکت می‌کند؛ زیرا بعد از فیلم ماتریکس، کمتر فیلمی در هوای سرد ساخته شد که  از کت و کاپشن چرمی برای بازیگران استفاده نکنند. در چند سال اخیر پلیورهای گپ پرطرفدار بودند، اغلب ریز بافت و فیت هستند و حالا چیزی دقیقا مقابل آن، یعنی پلیورهای بافت درشت و گشاد طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.