2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پالتوهای خزدار برای چه مجالس و موقع‌هایی مناسب است؟

پالتوهای خزدار برای چه مجالس و موقع‌هایی مناسب است؟

پالتو‌های زمستانی را می‌توانید در مدل‌های کلاسیک، اسپورت و دخترانه تهیه کنید. اما باید توجه داشته‌ باشید مکمل اصلی پالتو قطعا بوت است. اما حتما باید به کلاسیک یا اسپورت بودن آن حتما توجه کنید.

دوات آنلاین-پوشیدن پالتو یکی از بهترین انگیزه‌های خانم‌ها برای تحمل سرمای زمستان است. در این میان پالتوهای خزدار برای خانم‌های خوش تیپ انتخاب بسیار مناسبی است به شرط این‌که بدانید آن را کجا و در چه مجالسی بپوشید.

 

پالتو را با بوت ست کنید

پالتو‌های زمستانی را می‌توانید در مدل‌های کلاسیک، اسپورت و دخترانه تهیه کنید. اما باید توجه داشته‌باشید مکمل اصلی پالتو قطعا بوت است. اما حتما باید به کلاسیک یا اسپورت بودن آن حتما توجه کنید.

پالتوهای خزدار برای چه مجالس و موقع‌هایی مناسب است؟

پالتوهای خزدار و اورسایز مد زمستانی

نیروانا فتحی طراح مد و لباس می‌گوید: مد  برای پالتوی خانم‌ها اورسایز و خز‌دار است. هرچند رنگ سال مرجانی زنده‌است اما برای پالتو می‌توانید از رنگ‌های کلاسیک فصل زمستان مانند نسکافه‌ای، شتری و موشی استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: شیک‌ترین و بهترین رنگ‌ها برای تیپ زمستانی کدام‌ها هستند

 

این پالتوها در انواع یقه انگلیسی، یقه آرشال و یقه خزدار وجود دارند که هر سه مدل آن ها امسال مد هستند اما مهمترین نوع استفاده پالتو‌های یقه خز‌دار در روزهایی است که می‌خواهید تیپ کلاسیک داشته‌ باشید.

پالتوهای خزدار برای چه مجالس و موقع‌هایی مناسب است؟

چه لباس‌هایی برای با پالتو اورسایز ست کنیم

درباره پالتو‌های اورسایز  باید بگویم این پالتو‌ها بیشتر برای تیپ‌های دانشجویی استفاده می‌شود.

 

با پالتو‌های اورسایز می‌توانید انواع لباسها را بپوشید و از این جهت می‌توان گفت پالتو‌های اورسایز برای دختران بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید با این پالتو‌ها بوت‌های اسپورت و بندی که پاشنه‌های کوتاه یا تخت دارند استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: پالتو اورسایز چه ویژگی‌هایی دارد

 

پالتوهای شنلی هم می‌تواند برای دختران دانشجو و جوان انتخاب مناسبی باشد. این پالتو‌ها با شلوارهای جین یا پشمی لوله تفنگی بسیار مناسب و زیباست.

 

پالتو خزدار مناسب برای مهمانی‌های رسمی

اگر به یک مهمانی رسمی می‌روید از پالتو خزدار استفاده کنید. بوت‌های پاشنه‌بلند و ساق‌دار می‌تواند بسیار مناسب باشد.شما می‌توانید از زیور‌آلات زمستانی هم استفاده کنید تا تیپ و استایل شما را خیلی خاص و زیبا کند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سمانه 1398/09/23
مطلب مفیدی بود ممنون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.