2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تیپ زمستانی زنانه؛ مهم ترین ترفندهایی که باید بدانید

تیپ زمستانی زنانه؛ مهم ترین ترفندهایی که باید بدانید

اگر می خواهید در زمستان شیک پوش و خوش تیپ باشید توصیه هایی را که در این مطلب آمده است، رعایت کنید.

دوات آنلاین -چه کنیم در هوای سرد هم شیک باشیم و هم حجم زیادی لباس با خود جا‌به‌جا نکنیم؟ همراه ما باشید با نکات خوش‌پوشی بانوان در زمستان.

 

کاپشن، پالتو یا بارانی؟

در انتخاب لباس برای شرکت در یک دورهمی زنانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مهم است که بگویید بخش اصلی و بزرگ‌ترین تکه لباس زمستانی شما در کمدتان چیست؟ پالتو، کاپشن بلند یا بارانی؟ اهل ژاکت پوشیدن هستید یا پانچو؟ با پاسخ دادن به این سوال مشخص می‌شود که سبک شما چیست.

 

یک توصیه کلی برای انتخاب بزرگ‌ترین بخش لباس زمستانی این است که این تکه‌های مهم و اصلی را به رنگ خنثی انتخاب کنید تا دغدغه و مشکل هماهنگ کردن با سایر اجزای لباس های‌تان را نداشته باشید. علاوه بر آن با انتخاب رنگ‌های خنثی دست‌تان باز است تا با تغییر دادن اجزای کوچک‌تر مانند پلیور، شلوار و اکسسوری‌هایی مانند شال و روسری، شیک‌ترین ست‌های لباس زمستانه را داشته باشید.

نکاتی که برای خوش تیپی در زمستان باید بدانید

خرید هر لباس چه نکاتی دارد؟

یقه اسکی

برای این یک قلم هزینه کنید و جنس خوب و در چند رنگ بخرید. به خصوص رنگ هایی مثل سفید، مشکی، شکلاتی، قرمز، سبز و زرد یا پرتقالی معمولا رنگ‌هایی هستند که در طول پاییز و زمستان کاربرد دارند.

 

پلیور

داشتن چند پلیور با جنس خوب و طرح‌های متنوع هم مانند یقه اسکی‌ها جزو واجبات لباس زمستانی است. هنگام خرید به درصد پشم و نخ و شیوه شست‌وشو دقت کنید و جنس مرغوب بخرید.

 

کت‌های چرم

اگر به کت چرم علاقه مند هستید ما به شما توصیه می‌کنیم به سراغ کت‌های چرمی که طرح دار هستند بروید و یکی از آن‌ها را برای استایل خوب داشتن انتخاب کنید.

 

کت‌هایی با طرح شطرنجی

تمام خانم‌ها با هر سلیقه‌ای می‌توانند برای آراستگی بیشتر از کت‌ها و پالتوهایی که طرح شطرنجی دارند استفاده کنند. این پالتوها برای یک استایل کلاسیک بهترین گزینه به شمار می‌روند.

 

جین

شلوار جین اسکینی ( هم رنگ روشن و هم تیره ) می‌تواند برای داشتن یک تیپ زمستانی ساده و آراسته به شما کمک کند.

 

بوت و نیم‌بوت

برای داشتن چند جفت کفش زمستانی شامل چند بوت و نیم بوت یا چکمه باید زمان صرف کنید. اما اگر محدودیت دارید تهیه یک بوت بلند مشکی از جنس چرم زیر زانو می‌تواند پاسخ گوی بسیاری از نیازهای شما برای داشتن یک تیپ زمستانی شیک باشد و باعث صرفه جویی در این شرایط اقتصادی شود. فراموش نکنید برای راحتی و آراستگی همیشه نیاز به هزینه های زیاد نیست.

 

از اکسسوری‌ها غافل نشوید

اکسسوری‌ها مانند شال، انواع روسری، دستکش، کلاه و هدبند شامل بخش‌هایی هستند که می‌توانند به تنهایی فرم و استایل لباس پوشیدن شما را از لحاظ رنگی دگرگون کنند. به همین دلیل بهتر است هنگام انتخاب آن‌ها به رنگ‌های مکمل تکه‌های اصلی نگاه کنید و با خریدهای اقتصادی و به صرفه بارها تیپ لباس پوشیدن‌تان را کامل تغییر دهید.

 

در تهیه این مطلب از سایت«mag.sarak» استفاده شده است.

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.