2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
تیپ زمستانی زنانه و نکاتی که حتما باید رعایت کنید

تیپ زمستانی زنانه و نکاتی که حتما باید رعایت کنید

خانم‌ها برای داشتن تیپ زمستانی مناسب باید یکسری قواعد را رعایت کنند. اگر می‌خواهید خوش تیپ به نظر برسید و در عین حال در لباس خود احساس راحتی کنید نکات زیر را بخوانید:

دوات آنلاین-برای خانم ها به ویژه جوان تر ها مهم است که در فصل زمستان هم گرم و هم دارای  آراستگی باشند.  به همین منظور در ادامه  درباه پوشیدن لباس های زمستانی و تیپ زمستانی به شما پیشنهاد می کنیم.

 

لباس های زیر گرمی بپوشید که کاملا اندازه و مناسب اندام شماست. این گونه لباس ها درحالی که بدن شما را بدون ایجاد حجم اضافی در برابر سرما عایق می کند و شما را گرم نگه  می دارد، تهویه خوبی نیز دارد.

 

بیشتر بخوانید: پیشنهادهایی برای تیپ زمستانی خانم‌های شیک‌پوش

 

فایده لباس زیر زمستانی مثل شلوار گرم چسبان این است که تقریبا مانند یک شکم بند و کمربند عمل و از برجسته کردن شکم و چاقی شما جلوگیری می کند و شما را لاغرتر نشان می دهد.

 

اگرقصد دارید در زمستان دامن یا پیراهن بپوشید، جوراب های ساق بلند چسبان پشمی بپوشید.

 

جورابی به رنگ مشکی یا خیلی تیره انتخاب کنید تا لاغرتر به نظر بیایید.

 

کت هایی بپوشید که متناسب اندام شماست. یک کت بسیار تنگ و چسبان با بادکردگی و حجم ناخوشایند و بد منظره باعث می شود تا چاق تر به نظر برسید.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های مانتو و پالتو برای شیک‌ترین تیپ زمستانی زنانه

 

 کتی که به خوبی اندازه و متناسب بدن شماست، اندام شما را خوب و جالب نشان می دهد.

 

با پوشیدن یک شال پشمی خود را گرم تر کنید. این شال باعث افزایش حجم اندام شما نمی شود، در عوض ظاهر شما را به شکل زیبایی آراسته می کند.

 

هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک ژاکت بافت برای شما شیک باشد، حتما در پوشش های خود از آن استفاده کنید، اگر با یک دامن تا زانو یا جین هماهنگ شود ترکیبی جذاب تر خواهید داشت، البته مزیتی که ژاکت های بافت دارند این است که می توانند به راحتی با هر جزئی هماهنگ شوند و محدودیت های خاصی وجود ندارد.

 

بزرگ ترین لباس زمستانی را به رنگی خنثی انتخاب کنید تا دغدغه و مشکل هماهنگ  کردن با دیگر لباس ها را نداشته باشید.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.