2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زن خیانتکار، طراح نقشه قتل شوهر
دیوانعالی کشور حکم مجازات 3 متهم پرونده را تایید کرد

زن خیانتکار، طراح نقشه قتل شوهر

زن خیانتکار به بهانه بیماری شوهرش را به خیابان کشاند تا به دست مردی که با او در ارتباط بود به قتل برسد.

دوات آنلاین-زنی که با همکاری دو مرد شوهرش را کشت در دادگاه کیفری استان تهران به 25 سال حبس محکوم شد این در حالی است که عامل اصلی قتل نیز از سوی قضات به قصاص محکوم شد.

 

ین زن یک سال قبل با ترفندی شوهرش را به خیابان کشاند تا دو مرد همدستش او را به قتل برسانند.

 

این پرونده با شکایت برادر مقتول به جریان افتاد. او گفت:برادرم به نام هوشنگ به گفته همسرش برای کار از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. 

 

ماموران در بررسی های خود متوجه شدند جسد مرد جوانی در سایت زباله شهرداری پیدا شده است. زمانی که هویت جسد از طرف برادر هوشنگ تایید شد پلیس همسر او را مورد بازجویی قرار داد.

 

هرچند زن جوان به نام نرگس مدعی بود خبری از عاملان قتل شوهرش ندارد اما بعد از اینکه تلفن همراه او مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که با فردی رابطه دارد مجبور به اعتراف شد او گفت با همدستی دو مرد مرتکب این قتل شده‌ا ست.

 

اعتراف زن به طراحی نقشه قتل شوهر

نرگس به ماموران گفت: من خودم را به مریضی زدم و بعد هم شوهرم را به بهانه اینکه باید به دکتر برویم از خانه بیرون بردم و سینا و محسن او را ربودند و کشتند.

 

با اعتراف این زن سینا و محسن بازداشت شدند سینا به قتل اعتراف کرد و گفت: من و نرگس مدتی بود که با هم دوست بودیم البته من فکر می‌کردم نرگس مجرد است وقتی صحبت از ازدواج کردم او به من گفت که شوهر دارد. من هم خیلی ناراحت شدم و می‌خواستم از او جدا شوم که به من گفت به خاطر آزارهای شوهرش او را دوست ندارد.

25 سال حبس برای زنی که شوهرش را به خاطر یک رابطه عاشقانه به قتلگاه کشاند

متهم ادامه داد: نرگس به من گفت شوهرش خیلی کتکش می‌زند و آزارش می‌دهد. من که نرگس را دوست داشتم با اینکه می‌دانستم به او نمی‌رسم اما تلاش کردم که از ناراحتی‌اش کم کنم. قرار این بود که نرگس خودش را به مریضی بزند و از شوهرش بخواهد که او را پیش دکتر ببرد ما هم سرخیابان شوهر او را سوار کنیم و گوشمالی بدهیم. من و دوستم محسن منتظر بودیم وقتی نرگس و شوهرش آمدند به عنوان مسافرکش جلوی پایشان توقف کردیم اما شوهر نرگس گفت سوار نمی‌شود من هم به زور او را سوار ماشین کردم. بعد محسن دست و پایش را بست. نرگس به خانه‌اش برگشت ما هوشنگ را به سایت زباله شهرداری بردیم و حسابی کتکش زدیم من چندبار با سنگ به سرش کوبیدم  قصدم کتک زدن او بود اما نمی‌دانم چه شد که او کشته شد بعد ما جسد را رها کردیم.

 

وقتی پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد در جلسه رسیدگی ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و درخواست اشد مجازات کرد .در ادامه اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار قصاص شدن.

 

سپس متهمان یک به یک در جایگاه قرار گرفتند. سینا متهم ردیف اول این بار ادعای جدیدی را مطرح کرد و مدعی شد دوستش محسن هم در قتل نقش داشته و چند ضربه هم با سنگ او به سر مقتول کوبیده است.

 

این ادعا از سوی محسن رد شد. او گفت هیچ ضربه ای به مقتول نزده‌ و فقط برای ربودن او کمک کرده‌ است. سپس نرگس در جایگاه قرار گرفت. او هم اتهامات را قبول نکرد و گفت: چون شوهرم من را کتک می زد من فکر کردم می‌خواهند شوهرم را گوشمالی بدهند به همین خاطر هم قبول کردم او را به خیابان بکشانم وگرنه من شوهرم را دوست داشتم.

 

قضات با پایان جلسه دادگاه وارد شور شدند و سینا را به اتهام قتل عمدی به قصاص و به اتهام آدم ربایی و رابطه نامشروع به 15 سال حبس و 100 ضربه شلاق محکوم کردند. محسن هم به اتهام معاونت در قتل و ادم ربایی به 30 سال حبس محکوم شد و نرگس نیز به اتهام معاونت در قتل و آدم ربایی به 25 سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع به 100 ضربه شلاق محکوم شد. این رای در شعبه 26 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.