2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
پروژه عبور از استراماچونی کلید خورد؟

پروژه عبور از استراماچونی کلید خورد؟

پرداخت مطالبات استراماچونی مستلزم مذاکرات تازه با این مربی است از طرفی باشگاه استقلال چاره‌ای ندارد بجز اینکه یک جایگزین برای این مربی ایتالیایی داشته باشند فرهاد مجیدی یکی از این گزینه‌هاست.

دوات آنلاین-استقلال در موقعیتی قرار گرفته که باید برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. مدیران این باشگاه دو حالت را پیش روی خود متصورند. نخست اینکه دستمزد استراماچونی را به هر طریق ممکن پرداخت کنند تا این مربی به ایران بازگردد و کارش را ادامه دهد و یا اینکه به دنبال پلن‌های بعدی خود باشند و به سرعت جانشینی برای استراماچونی بیابند.

 

ایران ورزشی نوشت: پرداخت مطالبات استراماچونی مستلزم مذاکرات تازه با این مربی است. استراماچونی نیز در آخرین اظهارات خود راه را برای بازگشت باز گذاشت و اعلام کرد اگر مدیران باشگاه استقلال مشکلاتش را برطرف کنند همین فردا به ایران می‌آید و کارش را دنبال می‌کند.

 

 پیغام استراماچونی مجال تازه‌ای است برای مدیران باشگاه استقلال تا اگر می‌خواهند همچنان زمام امور فنی در دستان مرد ایتالیایی باشد، زمینه بازگشت هموار شود. تصمیم‌گیران باشگاه استقلال اما به هر دلیل اگر نتوانند تا فرصتی که استراماچونی برای حل مشکلاتش تعیین کرده اختلاف‌های مالی با مرد ایتالیایی را برطرف کنند (که احتمالش بیشتر است) باید به فکر انتخاب سرمربی جدید باشند.

 

در واقع برای باشگاه استقلال راهی جز این هم باقی نمی‌ماند و باید هرچه زودتر تکلیف بازیکنان را با مربی خود مشخص کند تا این تیم بیش از این کاسه چه‌کنم چه‌کنم در دست نگیرد. استقلال البته گزینه‌های آنچنانی را پیش روی خود نمی‌بیند. دم دست‌ترین فرد برای هدایت این تیم کسی نیست جز فرهاد مجیدی که یکی از اعضای پر نفوذ هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز نسبت به بازگرداندن این نام به استقلال ابراز تمایل کرده و بعد از سفر استرا بلافاصله با وی جلسه هم برگزار نمود که این نشان از تمایل آنها برای عبور از نام استرا دارد.

 

استقلال پیشنهاد جدی به مجیدی می‌دهد؟

مجیدی بعد از دوران کوتاهی که در انتهای فصل هجدهم با استقلال در لیگ برتر سپری کرد و کارنامه نسبتاً مناسبی هم از خود بجا گذاشت راهی تیم امید شد تا شانس‌هایش برای بقا در این حرفه را در آن نقطه جست‌وجو کند اما حضور مجیدی در تیم المپیک ایران دوام آنچنانی نداشت و بعد از زمان کوتاهی او با تیم المپیک قطع همکاری کرد. مجیدی حالا مدتی است که بیرون گود نشسته و شاید پیشنهاد جدی استقلال بتواند او را برای بازگشت به این باشگاه وسوسه کند. بازگشت به این استقلال اما مستلزم برخورداری از یک برنامه منسجم است.

 

 استقلالی که به دستان استراماچونی به جایگاهی رفیع در فوتبال ایران رسیده و با ارائه نمایشی درخشان تماشاگرانش را سیراب کرده است. مجیدی بدون شک اگر بخواهد میراث‌دار خوبی برای استراماچونی باشد باید تمام جوانب را در نظر بگیرد چراکه نشستن جای این مربی دشواری‌های بسیاری دارد و شاید چالش‌‌آفرین هم باشد. مجیدی پیش‌تر با قبول مربیگری استقلال بعد از جدایی شفر جسارت خود در مربیگری این تیم را به رخ کشید و بعید است که از کار در این دایره ترس و واهمه‌ای داشته باشد اما مسأله امروز استقلال جسارت یا خودباوری مجیدی نیست. مسأله این است که جانشین استراماچونی در حد و اندازه او باشد که باید دید مجیدی آیا می‌تواند این مأموریت بزرگ را به سرانجام برساند یا خیر؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.