2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار زن جوان توسط مرد همسایه

آزار زن جوان توسط مرد همسایه

شاکی:از رفتارهای مرد همسایه شوکه شده بودم و می‌خواستم او را از خانه بیرون کنم که به رویم چاقو کشید و تهدید کرد اگر به خواسته شیطانی اش تن ندهم فرزند دو ساله ام را مقابل چشمانم می کشد.

دوات آنلاین-مرد شیطان صفت که زن همسایه را هدف نیت شوم خود قرار داده بود، نامه عجیبی برای قضات نوشت. این مرد شیشه ای پس از توبه، تسلیم به رای و با  محکومیت قطعی هشت سال زندان و شلاق روبه رو شد.

 

رسیدگی به این پرونده از سال 97 به دنبال شکایت یک زن 26ساله به نام فائزه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی به ماموران گفت : اوایل  سال ۹۷بود و من و فرزند دو ساله ام در خانه‌مان تنها بودیم که زنگ در خانه به صدا در آمد. یک نفر که صورتش را پوشانده بود، مقابل در خانه ایستاده بود. او خودش را مامور اداره برق معرفی کرد و من در را برایش باز کردم. چند دقیقه بعد او مقابل در آپارتمان ما ایستاد و  من متوجه شدم او مرد همسایه است که نیما نام دارد .من در  را باز کردم ولی او  که حال طبیعی  نداشت به زور وارد خانه شد.

 

 این زن ادامه داد:  من از رفتارهای مرد همسایه شوکه شده بودم  و می‌خواستم او را از خانه بیرون کنم که به رویم چاقو کشید و تهدید کرد اگر به خواسته شیطانی اش تن ندهم فرزند دو ساله ام را مقابل چشمانم می کشد. من مقاومت کردم اما او به سمتم حمله کرد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد.

 

به دنبال شکایت این زن، مرد همسایه ردیابی و بازداشت شد و جرم سیاهش را گردن گرفت.

 

این مرد در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی تولیت و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

 

در ابتدای جلسه  زن جوان در حالی که اشک می ریخت، در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :مرد همسایه که متاهل است مرا آزار داد و موبایلم را به همراه ۲۰ هزار تومان پول نقدی که در خانه داشتم دزدید و فرار کرد.

 

سپس مرد ۳۴ ساله در جایگاه ویژه  ایستاد و گفت :من شیشه مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم که وارد خانه زن همسایه شدم.قبول دارم او را آزار دادم ولی  به زور و تهدید او را وادار به این کار نکردم .وی که توبه نامه نوشته بود، آن را به قضات  ارائه داد و گفت: می دانم اشتباه کردم و به همین خاطر توبه کردم و از قضات می‌خواهم مرا ببخشند.

 

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به 12 سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم کردند.

 

بنابه این گزارش، نیما تسلیم به رای شد و با ارائه توبه نامه اش به دادگاه در برابر حکم قطعی هشت سال زندان و 99 ضربه شلاق قرار گرفت.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
علی 1398/09/19
چرا اعدام ننوشتند براش؟!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.