2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بلایی که خواستگار کینه جو سر دختر دانشجو آورد

بلایی که خواستگار کینه جو سر دختر دانشجو آورد

تورج حوالی خیابان پاسداران به شدت مرا کتک زد، در حالیکه پشت چراغ قرمز ایستاده بود از فرصت استفاده کردم و بلافاصله از ماشین پیاده شدم اما او دوباره مرا به زور سوار ماشین کرد و ...

دوات آنلاین-خواستگار کینه جوکه پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه اش، وی را هدف ضرب و جرح قرار داده و سپس به خارج از کشور گریخته است غیابی محاکمه شد.

 

به گزارش جوان، تابستان سال ۹۴، دختر جوانی به نام مروارید با مراجعه به اداره پلیس تهران از مردی به نام تورج که قبلا خواستگار وی بود به اتهام آدم ربایی شکایت کرد و گفت: «دانشجو بودم که با تورج آشنا شدم. او به خواستگاری ام آمد اما خانواده ام مخالفت کردند و به او جواب منفی دادند. بعد از آن تورج چند بار تماس گرفت و خواست خانواده‌ام را راضی کنم اما قبول نکردم.»

 

او در ادامه گفت: «روز حادثه به دانشگاه رفته بودم که بعد از پایان کلاس هایم از دانشگاه بیرون آمدم که دیدم تورج منتظرم ایستاده است. او خواست سوار ماشینش شوم اما مخالفت کردم. این شد که شروع به فحاشی کرد. به همین خاطر از ترس آبرویم سوار ماشین شدم اما او همچنان عصبانی بود و فحاشی می کرد. هر چه سعی کردم او را آرام کنم بی فایده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم از ماشین پیاده شوم که ناگهان تورج چند بار سرم را به داشبورد ماشین کوبید. این صحنه را همه همکلاسی هایم دیدند و می خواستند مرا کمک کنند اما او به سرعت از محل دور شد.»

 

شاکی با گریه ادامه داد: «تورج حوالی خیابان پاسداران به شدت مرا کتک زد، سپس در حالیکه پشت چراغ قرمز ایستاده بود از فرصت استفاده کردم و بلافاصله از ماشین پیاده شدم اما او دوباره مرا به زور سوار ماشین کرد و بار دیگر چند بار سرم را به داشبورد کوبید. به خاطر این ضربه ها سر و صورتم خونی شد و یکی از پلک‌هایم پاره شد.»

 

شاکی در خصوص صدماتی که به صورت او وارد شده بود، گفت: «به خاطر خونریزی های صورتم او از ترس مرا به بیمارستان برد.

 

وقتی مأمور حراست بیمارستان از او سؤال کرد به دروغ گفت صورتم در درگیری با یک کیف قاپ زخمی شده است اما به پزشکی که مرا معاینه می کرد حقیقت را گفتم. به همین خاطر پزشک معالج با پلیس بیمارستان تماس گرفت اما قبل از حضور مأموران تورج فرار کرد.»

 

با طرح این شکایت، در حالیکه پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح و پارگی پلک را تأیید کرده بود، مرد جوان تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه در تحقیقات مشخص شد وی همان شب با اولین پرواز از کشور خارج شده است.

 

با کامل شدن تحقیقات پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم به صورت غیابی محاکمه شود، صبح دیروز پرونده روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی زالی قرار گرفت.

 

بعد از اعلام رسمیت جلسه، شاکی بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت: «خانواده تورج گفته اند او به خارج از کشور رفته و قصد دارد پناهنده شود. صورت و پلکم به شدت آسیب دیده است به همین دلیل برای او در خواست اشد مجازات دارم.»

 

در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.