2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل سریال زیر همکف؛ خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال زیر همکف؛ خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

خلاصه داستان سریال زیر همکف، بازیگران و ساعت پخش و تکرار و همین طور تعداد قسمت‌های ان را در این مطلب بخوانید:

دوات آنلاین-سریال زیر همکف که از شبکه یک پخش می‌شود یک سریال کمدی اجتماعی است که با مجموعه بازیگرانی که دارد می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

 

این سریال را بهمن گودرزی کارگردانی کرده و مهدی حمزه و احسان لطفیان نویسندگی آن را برعهده داشتند. بهمن گودرزی قبلا سریال‌های ششمین نفر و سفر در خانه را ساخته بود. او قبلا درباره سریال زیر همکف گفته بود: این مجموعه دولتی است و ما فقط وظیفه ساخت را برعهده داشتیم.

عکس های سریال زیر همکف

خلاصه داستان سریال زیر همکف

سریال زیر همکف یک سریال کمدی است که موضوعات اجتماعی را دستمایه قرار داده و به ویژه به مشکلات جوانان و مسائل آنها پرداخته است.

 

این سریال اول قرار بود با عنوان چند راه پخش شود اما بعدا اسمش به زیر همکف تغییر کرد. در خلاصه داستان آن آمده است: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟»

عکس های سریال زیر همکف

سریال همکف چند قسمت است

این سریال در 23 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن 45 دقیقه است.

عکس های سریال زیر همکف

بازیگران سریال زیر همکف

در این مجموعه بازیگرانی چون ویدا جوان ، نگین معتضدی ، زهرا گلدوست ، نادر داهیم ، سامان دارابی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت الله مهرآوران ، محمود جعفری، پریسا مقتدی و یزدان فتوحی و سمیرا حسینی در این سریال بازی کرده‌اند.

 

هومن شاهی از دیگر بازیگران سریال زیر همکف است. او از جمله خوانندگان مطرح است که از دنیای موسیقی وارد کار بازیگری شده است.

عکس های سریال زیر همکف

ساعت پخش و تکرار سریال زیر همکف

این سریال هر شب حود ساعت 10 و 10 دقیقه شب از شبکه یک پخش می‌شود و تکرار آن را در ساعت‌های   یک و نیم بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۵ بعد ازظهر روز بعد تماشا کنید.

 

ضمن این‌که پنج‌شنبه‌ها خلاصه قسمت‌های طول هفته سریال پخش خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.