2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل سمیرا حسینی بازیگر نقش نیلوفر سریال ترور خاموش

بیوگرافی کامل سمیرا حسینی بازیگر نقش نیلوفر سریال ترور خاموش

سمیرا حسینی مجرد است او در تمام این سالها تمرکزش را روی بازیگری گذاشته‌ و البته معتقد است عمر بازیگری و درخشش در این حرفه کوتاه است.

دوات آنلاین-سمیرا حسینی بازیگر جوان  با کارنامه موفق و پربار متولد آبان ۱۳۶۳ تهران، بازیگر است که در سریال ترور خاموش در نقش نیلوفر بازی کرده است.

 

سمیرا حسینی فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر – گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. او تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد. او به جز بازیگری در فعالیت‌های همچون کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی نیز مشغول به کار است.

 

او در دوران مدرسه همیشه جزو گروه تئاتر بود و در مراسم مختلف مثل دهه فجر در مدرسه به همراه همکلاسی هایش نمایش های مختلفی را اجرا میکرد.اما در دوران دانشگاه به صورت حرفه ای تئاتر را دنبال کرد و در سال ۱۳۸۴ برای اولین در یک سریال تلویزونی به نام “در قصه‌ها زندگی می‌کنند” بازی کرد و سپس در یک مجموعه دیگر به نام “زیر یک سقف” دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد. او با سریال “صاحب‌دلان” توانست به شهرت زیادی برسد این سریال توسط آقای محمدحسین لطیفی ساخته و در رمضان سال ۱۳۸۵ از شبکه دوم سیما پخش شد.

سمیرا در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده و دارای یک خواهر و دو برادر است. رابطه سمیرا با اعضای خانواده‌اش بسیار گرم است و در صفحه اینستاگرامش عکس‌هایی از اعضای خانواده‌اش قرار داده‌است و علاقه و نزدیکی خود به آنها را به رخ کشیده‌ است.

 

خانواده سمیرا حسینی با فعالیت او در تئاتر موافق نبودند ولی وقتی دیدند که این خانم بازیگر چقدر به تئاتر و هنر علاقمند است به او کمک کردند تا زمینه پیشرفتش هموار شود.

سمیرا حسینی مجرد است او در تمام این سالها تمرکزش را روی بازیگری گذاشته‌است هرچند معتقد است عمر بازیگری و درخشش در این حرفه کوتاه است او می‌گوید: گاهی فکر می‌کنم پدرم درست می‌گفت من باید دنبال شغل دیگری می‌رفتم اما واقعیت این است که من بازیگری را دوست داشتم و دوست دارم درخشیدن در این حرفه کوتاه است پس باید حتما به فکر آتیه بود.

 

سمیرا حسینی به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهد او سن را یک عدد می‌داند و معتقد است اگر به ظاهر و اندام خوب رسیدگی شود و فرد از پوست خود و هیکلش مراقبت کند در بالاترین سنین هم جذاب خواهد بود. علاقه سمیرا حسینی به حیوانات نیز چیزی نیست که او پنهان کرده‌ باشد. ایگوانا یکی از حیوانات مورد علاقه‌اوست و چندین عکس هم با ایگوانا منتشر کرده است. او از مروجان خوش‌رفتاری با حیوانات است و در حوزه حقوق حیوانات هم فعالیت دارد.

 

سمیرا حسینی با کارگردان‌هایی چون محمد حسین لطیفی و بیژن میرباقری و محسن یوسفی کار کرده‌است او دهها سریال و فیلم بازی کرده و در تئاتر هم فعالیت قابل قبولی داشته‌ است از جمله کارهای او در حوزه تئاتر شاه‌لیر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.