2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل الهام طهموری بازیگر نقش وارش در سریال وارش

بیوگرافی کامل الهام طهموری بازیگر نقش وارش در سریال وارش

الهام طهموری بازیگر توانمند و جوان سینما و تلویزیون است که در سریال وارش در نقش اصلی زن یعنی خود وارش بازی کرده است. بیوگرافی او را بخوانید:

دوات آنلاین- الهام طهموری یکی از بازیگران جوان کشورمان است که چندسالی است در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او در سریال وارش نقش وارش را به خوبی بازی کرده است.

 

الهام طهموری متولد فروردین سال 60 است و مرداد سال 97 با حامد احمدجو ازدواج کرد. او با سریال پرستاران به تماشاچیان تلویزیون معرفی شد و بعد با سریال نفس گرم به شهرت رسید.

بیوگرافی کامل الهام طهوری بازیگر نقش وارش در سریال وارش

الهام طهوری در اصفهان متولد شد و در دوران دانشجویی به تهران آمد.

 

اوج شهرت الهام طهموری با ایفای نقش در سریال پدر بود. او نقش خواهر حامد و دختر حاح علی را بازی می‌کرد. خانم طهوری در سینما نیز کارهایی داشته است که مهمترین آنها را می توان فیلم تقصیر من نیست دانست.

 

از دیگرکارهای برجسته الهام طهموری سریال وارش  است. او شخصیت اصلی زن این سریال را بازی می کند و در سریال هم نامش وارش است.

 

بیشتر بخوانید: ساعت پخش و تکرار سریال وارش + گفت‌وگو با کارگردان

بیوگرافی کامل الهام طهوری بازیگر نقش وارش در سریال وارش

الهام طهموری یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازگیران جوان کشور است. او یک خواهربزرگتر از خود دارد. شوهرش حامد احمدجو نیز هنرپیشه است و آنها بیشتر اوقات فراغت خود را در سفر می‌گذرانند..

 

او از بازیگران خوش‌رفتاری است که کارگردانان به دلیل اخلاق حرفه‌ای و هنرش بسیار تمایل دارند او را در لیست بازیگران کارهای خود قرار دهند.

 

الهام طهموری در کنار علیرضا کمالی نقش اصلی سریال وارش را بازی می‌کند و سریال نیز به نام همین شخصیت است. به گفته همکارانش بازی او در این سریال بسیار خاص و بی‌نظیر است. سریال وارش یک عاشقانه تاریخی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.