2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آخر سریال بانوی عمارت چه می‌شود؛ داستان کامل + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

آخر سریال بانوی عمارت چه می‌شود؛ داستان کامل + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سرنوشت شازده ارسلان و فخرالزمان در سریال بانوی عمارت چه می‌شود؟ حضرت والا کیست؟ و... داستان کامل و ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه آی فیلم در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال بانوی عمارت از آن سریال‌هایی است که به‌شدت مورد اقبال تماشاگران قرار گرفت و بسیار پربیننده شد به همین دلیل پخش مجدد آن در برنامه‌های شبکه آی فیلم جا گرفته است.

 

سریال بانوی عمارت داستانی عاشقانه و تاریخی دارد که شخصیت‌های اصلی آن شازده ارسلان با بازی حسام منظور و فخرالزمان با بازی مریم مومن هستند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مریم مومن در نقش فخرالزمان

 

حسام منظور اگرچه بازیگری حرفه‌ای است اما بازی در سریال بانوی عمارت باعث شهرت زیاد او شد. همچنین این سریال اولین حضور مریم مومن به عنوان بازیگر است.

آخر سریال بانوی عمارت چه می‌شود؛ داستان کامل

داستان سریال بانوی عمارت؛ از آغاز تا پایان

شازده ارسلان شازده‌ای قاجاری است که از مقام و منصب درباری چیزی به او نرسیده است. او همسری دارد که به علت جنون او را به دیاری دیگر فرستاده است.

 

شازده عاشق فخرالزمان می‌شود. پدر فخرالزمان فوت شده و او با برادرش که یک پارچه فروش معتبر در بازار است زندگی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی حسام منظور در نقش شازده ارسلان

 

برادر فخرالزمان با این ازدواج مخالف است اما در نهایت شازده و فخری ازدواج می‌کنند. پس از آن اتفاقات متعددی برای این زوج رخ می‌دهد. از جمله این‌که برادر فخری در ماجرای کشته شدن ناصرالدین شاه دستگیر می‌شود و اتفاقا شازده ارسلان از او بازجویی می‌کند و مامور مجازات برادرزنش می‌شود اما از این کار سر باز می‌زند. همین کار باعث می‌شود برای شازده پاپوش درست شود و دفعه بعد او به زندان بیفتد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مینا وحید در نقش جواهر

 

تمام این اتفاقات زیر سر شخصیتی مرموز ملقب به حضرت والا است.

 

در نهایت شازده و فخرالزمان در قسمت آخر سریال از تهران مهاجرت می‌کنند.

آخر سریال بانوی عمارت چه می‌شود؛ داستان کامل

حضرت والا در سریال بانوی عمارت کیست

حضرت والا شخصیتی مرموز است که کسی او را نمی‌بیند و نمی‌شناسد اما همه تصمیم‌های مهم مملکت زیر سر او است و همین حضرت والا است که برای شازده و خانواده‌اش دردسر درست می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی صالح میرزا آقایی در نقش حضرت والا

 

در نهایت معلوم می‌شود حضرت والا پسر عموی شازده ارسلان است که به دلیل کینه‌ای قدیمی و مربوط به دوران کودکی که از پدر شازده دارد این کارها را انجام می‌دهد.

 

حضرت والا در نهایت به دست شازده کشته می‌شود.

آخر سریال بانوی عمارت چه می‌شود؛ داستان کامل

ساعت پخش و تکرار سریال بانوی عمارت از شبکه آی فیلم

سریال بانوی عمارت سه بار در روز از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. پخص اصلی این سریال ساعت 22 است و تکرار آن نیز در ساعت‌های 6 صبح و 2 ظهر خواهد بود.

آخر سریال بانوی عمارت چه می‌شود؛ داستان کامل

آیا بانوی عمارت فصل دوم هم دارد

قرار است فصل دوم بانوی عمارت هم ساخته شود البته هنوز از نوشته شدن فیلمنامه و جزییات آن خبری در دست نیست اما آن طور که گفته شده فصل دوم سریال بیشتر به زندگی آهو می‌پردازد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نیکی نصیریان در نقش آهو

 

شازده و فخری در فصل دوم به تهران بازخواهند گشت و احتمالا آهو در زندگی خود پیشرفت‌های زیادی خواهد کرد البته در این پیشرفت طبیب الاطبا نیز به او کمک می‌کند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/26
سلام و ادب دروغی بزرگ در سریال بانوی عمارت: حجامت باعث جزام و بیماری باریک الله . نه باریک الله .😈😂

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.