2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جنایت در خانه فساد

جنایت در خانه فساد

متهم قبلا اعتراف کرده بود دوستش را به این دلیل کشت که پشت سرش حرف‌هایی زده بود.

دوات آنلاین-جوانی که متهم است در یک خانه فساد با جوان دیگر درگیر شده و او را به قتل رسانده‌ است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

این مرد جوان دوسال قبل در خانه‌ای تیمی که چند زن و مرد در آن جمع شده و کارهای خلاف می کردند مرتکب این قتل شد. حاضران در خانه بعد از درگیری متهم و مقتول موضوع را به پلیس گزارش دادند و درخواست کمک کردند.

 

آنها گفتند: متهم و مقتول صحبت می‌کردند. آنها نشسته بودند و خیلی آرام حرف می‌زدند که یکدفعه متهم به نام کاوه با چاقو ضربه‌ای به بهرام زد و او را کشت و بعد متواری شد.

 

در حالیکه تحقیقات برای دستگیری کاوه آغاز شده‌ بود او یک روز بعد خودش را به ماموران معرفی کرد و جزئیات قتل را توضیح داد.

 

متهم گفت: مدتی بود که دوستانم حرف‌هایی پشت سرم می‌زدند. به من گفتند حرف‌های نامربوط را بهرام گفته‌ است. من می‌دانستم می‌توانم بهرام را در آن خانه فساد پیدا کنم روز حادثه دوستم حامد داشت به خانه تیمی می‌رفت من هم همراهش رفتم تا بهرام را ببینم. ما وارد خانه شدیم و حامد چاقویی را که از قبل داشت به من داد تا نگه‌ دارم چون قصد داشت با زنی رابطه برقرار کند. وقتی آنها به اتاق رفتند من هم با بهرام در سالن نشستیم. به بهرام گفتم به من گفته شده که تو حرف‌هایی پشت سرم زدی او قبول نکرد و گفت دروغ است. درگیر شدیم و من یک ضربه چاقو زدم بعد هم فرار کردم اما بعد پشیمان شدم و خودم را معرفی کردم.

 

متهم وقتی در دادگاه کیفری استان تهران با درخواست قصاص روبه‌رو شد اتهام را رد کرد و گفت: من ضربه‌ای نزدم فقط درگیر شدیم. در آنجا افراد خلاف زیادی بودند که با بهرام مشکل داشتند شاید آنها او را زدند.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.