2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
استراماچونی به وعده‌اش عمل کرد، باشگاه نه

استراماچونی به وعده‌اش عمل کرد، باشگاه نه

استراماچونی به باشگاه استقلال مهلت داده تا مطالباتش را تا بازی سپاهان پرداخت کند اگر این مهلت به پایان رسید و باشگاه به وعده‌اش عمل نکرد آیا باز هم شاهد سکوت استرا و پیروزی‌هایش خواهیم بود

دوات آنلاین-شاید اگر مدیران باشگاه استقلال با وجود وعده‌هایی که دادند تا قبل از بازی با سپاهان نیز نتوانند مطالبات استراماچونی و دستیارانش را پرداخت کنند سرمربی ایتالیایی در آستانه این بازی مهم باز هم موضع سکوت را در پیش بگیرد و انتقادی را به زبان نیاورد اما بعد از بازی با سپاهان چنانچه وعده‌ها عملی نشده باقی بماند، هیچ تضمینی وجود ندارد که این مربی به مانند گذشته به کارش ادامه دهد. استراماچونی اکنون به دلیل نتایج خوبی که با استقلال به دست آورده دیگر آن مربی فاقد پیشنهاد نیست.

 

ایران ورزشی نوشت:کمترین حالتی که می‌توانیم برای این مربی ایتالیایی متصور شویم این است که او به تیم‌های متمول عربی برود. مدیران باشگاه استقلال باید این هشدار را جدی بگیرند. استراماچونی از فرصت بازگشت با استقلال نهایت بهره را برده است...

 

استقلال روند رو به رشدی پیدا کرده و با وجود نتایج ضعیف و نا‌امیدکننده در هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم اکنون به نقطه‌ای رسیده که اگر بازی با سپاهان را ببرد حتی ممکن است به صدر جدول برسد.

 

بیشتر بخوانید: راهی که استراماچونی برای پیشرفت استقلال انتخاب کرد

 

حال و هوای امروز استقلال شاید برای مدیران باشگاه هم رویایی جلوه می‌کرد اما استراماچونی توانسته با به کارگیری برنامه‌های تاکتیکی و تمرینی مناسب استقلال را به این جایگاه برساند.

 

 استقلال امروز در حقیقت محصول دکترین مردی است که تصور نمی‌شد اینگونه استقلال را از سنگلاخ‌های ابتدای فصل خارج کند و به تیمی مهارنشدنی بدل سازد. سرمربی استقلال با اعتماد به نفسی مثال زدنی اما آبی‌ها را به همان تیم دلخواه بدل ساخته به گونه‌ای که اکنون دیگر هیچ انتقادی به نتایج باشگاه نمی‌شود و حتی مدیریت ضعیف امیرحسین فتحی نیز در سایه این نتایج قرار گرفته است.

 

بدون شک اگر استراماچونی استقلال را با وجود مشکلات مالی‌اش به این جایگاه نمی‌رساند شاید امیرحسین فتحی دیگر در مدیریت باشگاه استقلال حضور نداشت و تصمیم‌گیران باشگاه او را عزل می‌کردند اما این برد‌های سریالی بیش از همه برای فتحی فایده‌بخش بوده و او را در محیطی آرام قرار داده است.

 

بیشتر بخوانید: استراماچونی استقلال را به تیمی تازه تبدیل کرده است

 

 فتحی اما بدون توجه به قول و قرار‌هایی که با سرمربی استقلال داشت ظاهراً قصد دارد اوضاع را به همین منوال مدیریت کند. در مصاحبه اخیر او هیچ نشانه‌ای از حل مشکلات مالی باشگاه استقلال بخصوص آندره‌آ استراماچونی دیده نمی‌شود. سرمربی استقلال بعد از بازی با صنعت نفت آبادان بود که از مدیران باشگاهش خواست هر چه زودتر مشکلات مالی‌اش را از میان بردارند تا او با آرامش خاطر به مربیگری ادامه دهد.

 

سکوت استرا حدی دارد

استرا حتی برای مدیران باشگاه مهلت تعیین کرد و خواستار دریافت مطالباتش تا قبل از بازی با سپاهان شد. دیداری که به زودی از راه خواهد رسید و روشن نیست که مدیریت باشگاه استقلال بتواند تا قبل از این بازی مهم دستمزد سرمربی‌اش را پرداخت کند.

 

با توجه به خصوصیات اخلاقی که از استراماچونی می‌شناسیم او تا قبل از بازی بزرگ مقابل سپاهان درباره حل نشدن مشکلات مالی‌اش چیزی به زبان نخواهد آورد و سیاست سکوت در پیش خواهد گرفت اما هیچ تضمینی وجود ندارد که مرد ایتالیایی بعد از بازی شنبه هفته آتی مقابل سپاهان نیز همین سیاست را پیاده کرده و موضع سکوت و مدارا را در پیش بگیرد.

 

بدون شک استراماچونی که برای باشگاه مهلت هم تعیین کرده بود و به رسانه‌های نزدیک به خود در کشورش نیز موضوع را گفته بود بعد از بازی با سپاهان در صورت دریافت نکردن مطالباتش سیاست دیگری را در پیش خواهد گرفت و هیچ بعید نیست که خواستار جدایی از باشگاه استقلال باشد.

 

الان با توجه به نتایجی که استقلال به دست آورده برگ برنده در دستان استراماچونی است و این مربی حداقل می‌تواند به یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس برود و پول خوبی را به جیب بزند.

 

استراماچونی در واقع با استقلال بازگشت باشکوهی داشته و حتی می‌تواند از شانس بازگشت به ایتالیا و مربیگری در کالچو نیز برخوردار باشد و سران باشگاه استقلال باید این شرایط را کاملاً جدی بگیرند و پیشنهاد‌هایی که به سرمربی‌شان خواهد رسید را در معادلات خود بگنجانند.

 

استراماچونی از باشگاه استقلال مبلغی حدود 60 هزار دلار می‌خواهد تا لااقل در ماه‌های باقی‌مانده تا پایان سال با آرامش به کارش ادامه بدهد. اگر سران باشگاه استقلال بتوانند به تعهداتی که میان خود و استراماچونی ایجاد کرده‌اند، عمل کنند بدون شک فضا تلطیف خواهد شد و استراماچونی نیز با آرامش به کارش ادامه خواهد داد اما چنانچه وعده‌ها عملی‌نشده باقی بماند باید منتظر هر تصمیمی از سوی سرمربی ایتالیایی استقلال بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.