2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
استراماچونی استقلال را به تیمی تازه تبدیل کرده است

استراماچونی استقلال را به تیمی تازه تبدیل کرده است

استراماچونی آن روی زیبای خود را به استقلال نشان داده‌است او حالا یک مولف مربی است که استقلال را از نو نوشته و تازه‌اش کرده‌ است.

دوات آنلاین-استقلال آندره‌آ استراماچونی همان تیمی است که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم. یک تیم حریص، رویین‌تن و برنده که برای هر دقیقه برنامه دارد.

 

ایران ورزشی نوشت: یک استقلال پرشور، باطراوت و انرژیک که همه هوادارانش را به وجد می‌آورد و لیگ را وادار می‌کند تا او را دنبال کنند و هراس داشته باشند.

 

این تیم زیبا محصول آندره‌آ استراماچونی است. مربی که در یک فضای پر از سوءتفاهم و غبارآلود به ایران آمد و در ابتدای راه در چاله‌های پیش‌بینی نشده‌ای گیر افتاد که آینده او را مبهم نشان می‌دادند.

 

مشکلات بدیهی و مضحک که شاید برای مردی که از قلب فوتبال اروپا به ایران آمده غیرقابل باور بودند و او را حتی در پاره‌ای از اوقات ناامید و پشیمان کردند اما استرا با همان سختکوشی مدل ایتالیایی پای کار ماند و به سرعت تیمش را ساخت.

 

تیمی که برتافته از سلیقه و تفکرات او باشد. مربی ایتالیایی برای رسیدن تیم خودش فرصت زیادی نداشت. در میانه تلخ‌اندیشی‌های هواداران، رسانه‌های خرده‌گیر و پیشکسوتان مدعی او باید استقلالی می‌ساخت که خیلی سریع از انتهای دره ناکامی و ناامیدی بدل به تیمی موفق و مدرن شود.

 

برای ساختن چنین تیمی استراماچونی بیشتر کار کرد و کمتر حرف زد و تصمیم گرفت تا به جای گلایه روی مشکلات و نقصان‌ها روی داشته‌هایش تمرکز کند.

 

او همچون یک مربی مؤلف استقلال را از نو تعریف کرد و همانند یک مدیر پروژه برای نیازهایش از مجموعه‌ای که در اختیار دارد، بازیکنان جدیدی ساخت که منطبق بر سلیقه و خواست او بودند.

 

 بازیکنانی که در استقلال مدل استراماچونی بیشترین راندمان و کیفیت را ارائه می‌دهند و از گذشته دور و نزدیک خود فاصله بعیدی دارند.

 

این هنر ویژه استراماچونی در استقلال است. اینکه از بازیکنانش ولو معمولی‌ها و گمنام‌ها، بازیکنان بهتری ساخته که کیفیت ممتازتری ارائه می‌دهند و فراتر از سقف توانایی‌ها و استانداردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

 

این رمز و راز موفقیت استقلال فصل جاری است. تیمی که اجزایش جملگی بازیکنان بهتر و باکیفیت‌تری شده‌اند و آشکارا در ماکزیمم کیفیت قرار دارند. استراماچونی با همین فرمول استقلال را بدل به یک تیم متفاوت کرده، تیمی متفاوت با ستاره‌های متفاوت‌تر.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.