2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مهدی شیری: روزهای پرگل پرسپولیس فرا رسیده است

مهدی شیری: روزهای پرگل پرسپولیس فرا رسیده است

مهدی شیری یکی از بهترین‌های پرسپولیس است. او روزهای خاطره انگیز زیادی برای طرفداران پرسپولیس رقم زده‌ است و حالا قول می‌دهد که روزهای شیرینی برای پرسپولیس در راه است.

دوات آنلاین-مهدی شیری مدافع پرسپولیس در دیدار سرخپوشان مقابل فولاد درخشش خوبی در تیمش داشت و حتی در دو نوبت با شوت زنی و سر‌زنی در موقعیت گلزنی قرار گرفت.

 

 

ایران ورزشی نوشت: به بهانه موفقیت پرسپولیس در دیدار خارج از خانه و بازی قابل قبول پرسپولیس مقابل فولاد گفت و گویی با بازیکن پرسپولیس داشتیم‌.

 

*بعد از تساوی خانگی بحث‌بر‌انگیزتان مقابل ماشین‌سازی، برد خارج از خانه خوبی مقابل فولاد کسب کردید‌؟

 بازی خیلی حساسی با فولاد داشتیم و به اهمیت تک تک امتیازات واقف هستیم. از همین‌رو خیلی با‌انگیزه بازی را شروع کردیم و خوشبختانه در همان دقایق اولیه به گل رسیدیم. نکته‌ای که خیلی به ما کمک کرد بعد از زدن گل اول فرصت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم اما به هر حال با همان یک گل به برتری رسیدیم و سه امتیاز شیرین بازی خانگی را کسب کردیم.

مهدی شیری: روزهای پرگل پرسپولیس فرا رسیده است

*بعد از دست رفتن پنالتی‌تان در بازی مقابل ماشین‌سازی زمانی که ترابی قصد زدن پنالتی را داشت استرسی نداشتید؟

 بالاخره مشخص است که کمی استرس داشتیم اما مهدی خیلی خوب پنالتی را زد و به گل رسیدیم.

 

*بعد از پنالتی هم بدجوری روی سر ترابی ریختید و شادی کردید!

 بالاخره شرایط حساسی داریم و رقابت هم خیلی سخت و فشرده شده. به همین دلیل پیروزی خیلی برای‌مان ارزش داشت، از همین رو وقتی مهدی از روی نقطه پنالتی گل زد روی سر و کله بازیکن خوب مان ریختیم و شادی‌مان را به این شکل با مهدی و بقیه بازیکنان تیم تقسیم کردیم.

 

*در بازی‌تان مقابل فولاد شاهد سنگ‌پرانی و پرتاب بطری به سمت‌تان بودیم، به شکلی که بطری‌ها دو بار به ترابی خورد و... ‌این موارد برای‌تان عادی شده که در آن شرایط خاص به بازی ادامه دادید؟

 این مسائل که عادی نشده و مسلم است شرایط را برای هر تیمی سخت می‌سازد. نیروهای امنیتی و سایر مسئولان در تلاش بودند که مشکلات را به حداقل برسانند و من امیدوارم مشکلاتی که در بازی با فولاد به لحاظ سنگ‌پرانی و پرتاب بطری و... ‌برای‌مان به وجود آمد را در هیچ جای دیگری نه برای تیم خودمان و نه تیم دیگری شاهد باشیم تا تیم‌ها به دور از هر‌گونه دغدغه‌ای به فوتبال‌شان بپردازند.

 

برای کسب امتیاز تلاش می‌کنیم

*برای بازی با مسجدسلیمان به شکل خوبی روند آماده‌سازی‌تان را سپری کرده‌اید؟

 در تعطیلات تمرینات پر‌فشاری را سپری کردیم و از آمادگی بالایی برخورداریم.

 

*مسجدسلیمان به همراه سپاهان تیم‌های بدون باخت لیگ هستند. با این وجود قادر به شکست این تیم هستید؟

 با آمار و ارقام هیچ تیمی کار نداریم و با تمام وجود برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم تا با گرفتن سه امتیاز موقعیت خودمان را در بالای جدول ارتقا دهیم و با حمایت تماشاگران‌مان روز خوبی را رقم بزنیم.

مهدی شیری: روزهای پرگل پرسپولیس فرا رسیده است

*سیدجلال هم بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت تیم قرار گرفت. در این رابطه چه صحبتی داری؟

آقا سید بزرگ و بازیکن با‌تجربه ما است. به همین دلیل‌ حتماً حضورش به ما در دیدار با تیم فولاد و بقیه بازی‌ها کمک خواهد کرد‌.

 

*در شرح وظایفت در بازی با فولاد تغییراتی به وجود آمده بود چون شاهد بودیم که یک شوت زدی و یک ضربه سر که حتی قادر به گلزنی هم بودی؟

 نکته مهم برد تیم بود. من هم دوست داشتم که در امر گلزنی مفید واقع شوم، به همین دلیل در فاز تهاجمی تیم شرکت بیشتری داشتم.

 

*چطور شد آن ضربه سرت در موقعیت تک به تک را گل نکردی؟

 توپ قبل از من زمین خورد. به همین دلیل بلند شد و شرایط را برای ضربه زدن من سخت کرد به همین دلیل اگر آن موضوع پیش نمی‌آمد شانس گلزنی‌ام بیشتر می‌شد.

 

*در حالی که مدافعانی مانند شجاع و یکی دو بازیکن آماده دیگر پرسپولیس از نگاه کارشناسان دعوت نمی‌شوند، تو می‌توانی امیدوار به حضور در تیم ملی باشی؟

 من خیلی امیدوارم و برای حضور در تیم ملی می‌جنگم و سعی می‌کنم با ارائه بهترین بازی‌ها و نمایش‌ها برای تیم باشگاهی‌ام برای تیمم به بهترین شکل مثمر‌ثمر واقع شوم و بدرخشم و به امید خدا به تیم ملی دعوت شوم.

 

بردن بخشی از شخصیت پرسپولیس شده است

*پرسپولیس برخلاف بعضی از مدعیان نظیر استقلال کم گل در بازی‌هایش حریفان را شکست می‌دهد و پیروز می‌شود، به شکلی که بعضی می‌گویند پرسپولیس اقتصادی می‌برد و...!

 نوبت بردهای پر‌گل پرسپولیس هم فرا می‌رسد. چه بسا که ما تیم شاهین را هم پر‌گل شکست دادیم اما بازیکنان ما روح بزرگی دارند و بردن جزئی از شخصیت تیم مان شده است. به تیم‌های دیگر هم کاری نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

 

*بعد از چند سال قهرمانی به نظر می‌رسد که آن عطش سال‌های گذشته برای قهرمانی در تیم‌تان وجود ندارد؟

 قهرمانی که هر سال سخت‌تر می‌شود. امسال هم همه بازی‌ها سنگین و سخت است اما در مورد حس و خواست بچه‌های‌مان باید بگویم اتفاقاً بازیکنان ما برای قهرمانی تشنه‌تر‌ند و عطش و حس سیری‌ناپذیری را برای قهرمانی و پوکر در تعداد قهرمانی‌های متوالی دارند.

 

*کالدرون در هر بازی تغییرات زیادی لحاظ می‌کند، این موضوع ریتم و هماهنگی تیم‌تان را کم نمی‌کند؟

 تصمیم‌گیرنده اول و آخر تیم در مورد مسائل فنی سرمربی تیم است، به همین دلیل من به‌عنوان بازیکن تیم نمی‌توانم در مورد تصمیماتی که به عهده سر‌مربی تیم است اظهارنظر‌ داشته باشم‌.

 

*بیرانوند هم که در حال ترانسفر به پرتغال است، این جدایی به تیم‌تان لطمه نمی‌زند‌؟

 بیرانوند جزو بهترین‌هاست اما بالاخره در مورد هر بازیکنی باشگاه صاحب نظر و تصمیم‌گیرنده است و چنین مسأله‌ای فقط در حیطه مدیریت باشگاه است.

 

*در پیکان به دلیل سرعت بالایت لقب مورچه اتمی داشتی، در پرسپولیس به تو لقب خاصی نداده‌اند؟

 زیاد به این قبیل مسائل اهمیت نمی‌دهم و دنبال این هستم که بهترین کارآیی را برای تیمم داشته باشم.

 

*سؤال آخر به باخت تلخ تیم ملی‌مان مقابل عراق بازمی‌گردد. با توجه به دو باخت متوالی‌مان و قرار گرفتن تیم‌مان در رده سوم گروه، به صعود امیدواری‌؟

 با دو بازی باختن نباید کار تیم ملی را تمام شده بدانیم‌. بازی‌های دور برگشت کاملاً باقی مانده و باید به تیم‌مان امیدوار باشیم و از تیم‌مان حمایت کنیم و دست از همراهی و حمایت برنداریم تا تیم‌مان با قدرت بازی‌های بعدی‌اش را با موفقیت سپری کرده و ان‌شاءالله صعود کند. من هم شخصاً خیلی به تیم‌مان امیدوارم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.